HUOM! Mikähän tämä on? tytön jalassa. sis. kuvan

[/URL][/img]

eli tuommonen on tuossa polven lähellä. n. 2 cm mittanen ja sitten on vielä kaks samanlaista 1 cm ja 0,5 cm kokoiset.

Ollaan menossa näyttämään lääkärille, mutta ajattelin kysäistä täältä jos joku tietäis.
 
vieras
Ompas kummallinen. Tulee mieleen joku ötökän puremasta lähtenyt juttu. Oletteko matkustanut ulkomailla, Intiassa tms.?
Selvitys on tosiaan paikallaan. Tuskin terveyskeskusarvailijat tietää.
 
oho
Ompas outoa... Mun miehelle oli kanssa eilisen päivän aikana ilmaantunut tollaisia samanlaisia punaisia alueita jalkoihin!! Ihmeteltiin kovasti mitä voivat olla, kun ei tullut edes mieleen mitään mistä oli voinut tulla joku alleginen reaktio tms. Kutiaako/ovatko kipeitä nuo tytölläsi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ompas kummallinen. Tulee mieleen joku ötökän puremasta lähtenyt juttu. Oletteko matkustanut ulkomailla, Intiassa tms.?
Selvitys on tosiaan paikallaan. Tuskin terveyskeskusarvailijat tietää.
siinä kohdassa oli minun mielestä joku ötökän purema ja siihen tuli rupi ja tyttö repi sen. sen jälkeen se sitten isoni. ja niitä on kaks muutakin. Yksityiselle lastenlääkärille ollaan menossa.

niin ja ei olla missään ulkomailla oltu
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Intiaanisokeri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ompas kummallinen. Tulee mieleen joku ötökän puremasta lähtenyt juttu. Oletteko matkustanut ulkomailla, Intiassa tms.?
Selvitys on tosiaan paikallaan. Tuskin terveyskeskusarvailijat tietää.
siinä kohdassa oli minun mielestä joku ötökän purema ja siihen tuli rupi ja tyttö repi sen. sen jälkeen se sitten isoni. ja niitä on kaks muutakin. Yksityiselle lastenlääkärille ollaan menossa.
Hyvä. Tuu kertoon mitä lääkäri sanoi. Ja jos tosiaan olette matkustelleet niin on olemassa joku trooppisiin tauteihin erikoistunut yksikkö, jonne kannattaa ottaa yhteyttä. En saa nimeä nyt mieleen, mut lääkäriasemat tietää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Intiaanisokeri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ompas kummallinen. Tulee mieleen joku ötökän puremasta lähtenyt juttu. Oletteko matkustanut ulkomailla, Intiassa tms.?
Selvitys on tosiaan paikallaan. Tuskin terveyskeskusarvailijat tietää.
siinä kohdassa oli minun mielestä joku ötökän purema ja siihen tuli rupi ja tyttö repi sen. sen jälkeen se sitten isoni. ja niitä on kaks muutakin. Yksityiselle lastenlääkärille ollaan menossa.
Hyvä. Tuu kertoon mitä lääkäri sanoi. Ja jos tosiaan olette matkustelleet niin on olemassa joku trooppisiin tauteihin erikoistunut yksikkö, jonne kannattaa ottaa yhteyttä. En saa nimeä nyt mieleen, mut lääkäriasemat tietää.
ei olla matkusteltu. tuun kertomaan sitten mitä oli.
 
vieras
Onko tuo ainoa, kutiaako? Voi olla joku sienitulehduskin, ne usein leviävät tolla lailla rengasmaisesti mutta harvoin niissä on tollaisia selviä punaisia näppyjä. Yksi mahdollisuus, että on ollut itikanpuremia joita lapsi on raapinut ja iho on tulehtunut.
 

Yhteistyössä