Huomaatko eron tämän blokkaajan pärstässä?

  • Viestiketjun aloittaja Ruusulasit
  • Ensimmäinen viesti
Ruusulasit
Kotiliesi

Kun on käyttänyt Lumenen tuotteita jopa 1,5 viikkoa. Mä en. Before-kuvassa hymyilee, joten silmärypyt näkyy sen takia. On myös heikompi pohjameikki, ja iho kiiltää ja punoittaa. After-kuvassa on just meikannut pärstänsä, eikä hymyile.

Ja tämän kirjoitin hänelle. Ei julkaissut kommmenttia :D
 
"sally"
Mun mielestä "jälkeen" kuvassa iho näyttää kyllä sileämmältä eikä ihohuokoset näy niin. Nuo on kyllä väärinpäin nuo kuvat tuossa, vasemmalla pitäs olla ennen kuva.
 
On niissä se ero että toisessa on iholla pakkelit ja toisessa ei. Muuta eroa ei ole. Rypytkin oli ennallaan, sen mitä minä näin.

Ois oikeesti kiva että nää testaajat laittais vähän paremmat kasvokuvat, siis lähempää otetut kuvat. Ja kuvaustilanne täsmälleen sama, ilmeet samat eikä sitä meikkiä. Sillon sen eron huomaa jos ne aineet toimii niinkun on sanottu toimivan.
 
Ruusulasit
Niin. Pakkohan se on ollut ottaa erilaiset kuvat(ilme,meikki), että saa ilmaisia tuotteita jatkossakin. Vaikka itsekin huomasi, ettei ne nyt juurikaan toimi, varsinkaan tuossa ajassa.
 
En huomaa paljoakaan ulkonäössä, mutta atoopikkona voin sanoa, että ihon tunnussa voipi hyvinkin olla eroa. On voiteita, ja Voiteita, jotkut tosiaan on paljon parempia. En tunne kyseistä sarjaa, joten tuohon en kommentoi.
 
Ruusulasit
En huomaa paljoakaan ulkonäössä, mutta atoopikkona voin sanoa, että ihon tunnussa voipi hyvinkin olla eroa. On voiteita, ja Voiteita, jotkut tosiaan on paljon parempia. En tunne kyseistä sarjaa, joten tuohon en kommentoi.
Kyllä voikin, mutta tuo hehkuttaa ihon tasaisuutta ja ryppyjen kaikkoamisesta. Varmaan ihon saa taiseksi, kun laittaa meikkipohjan. Mitä toisessa kuvassa ei ilmeisesti juuri ole. Rypyt tuolta ei ole kaikonnut mihinkään. Silmkulmien naururypyt vaan ei ole esillä, jos ei hymyile.
 
Ken guru
[QUOTE="huoh";28948772]No onhan tuossa eroa. Minkälaiset huonot/pienet monitorit teillä oikein on jos ette huomaa esim. posken kohdalla selkeää parannusta?[/QUOTE]

No, ennen kuvassa hymyilee laajemmin, mikä saa rypyt kohoamaan. Ei noissa nyt ainakaan huomattavaa eroa ole. After kuvassa on enemmän puuteria.
 
Huono juttu
Selkeästi huomaa. Käytän itsekin samantyylisiä tuotteita ja voinen sanoa, että ihon värissä ja tasaisuudessa on eroja. Molemmissa kuvissa näyttäisi olevan meikkiä? Tuossa ennen kuvassa saattaa olla jonkun paskan merkin voiteet meikkivoiteineen naamassa.
 
"vieras"
Sillähän on meikit naamassa!
Eli huomaan eron meikkauksessa, mutta ei ihosta voi mitään sanoa.

Mutta tykkään kyllä tuosta Lumenen sarjasta, ainakin siitä vanhasta versiosta. Siinä oli tosi kiva kuorintavoide, puhdistusaine ja vartalovoide.
 
Minä..
No ei tuosta WT:tä saa millään, mun mielestä hieno sisustus ja osaava nainen. Ehkä yltiöromanttinen tyyli monen makuun, mutta silti, ei todellakaan mitään halpaa WT tyyliä.
 

Yhteistyössä