Huomenna hävitän kaiken tästä kämpästä

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
fcuk
Ootko sä nyt siis ihan aikuisten oikeasti sitä mieltä, että heität kaikki tavarat roskiin? :eek: Vai onko tuo jotain "pelottelua" vaan? Sairas olet, jos oikeasti kaiken heität pois.
 
**
mua taas ei haittaa vaatteet ja lelut, vaan tuo ihmeellinen pikkusälä mitä kertyy joka ikiselle tasolle mitä talosta löytyy. Sellasta mille ei vaan keksi mitään paikkaa ja mitä ei mukamas voi roskiin heittää. Oon laittanu sellasia laatikoita nurkkiin mut ne täyttyy helvetin nopeesti ja sit niitten päällä on uus läjä...
 
V-ivian
Alkuperäinen kirjoittaja fcuk:
Ootko sä nyt siis ihan aikuisten oikeasti sitä mieltä, että heität kaikki tavarat roskiin? :eek: Vai onko tuo jotain "pelottelua" vaan? Sairas olet, jos oikeasti kaiken heität pois.
Hahahaa mua aina vaan jaksaa naurattaa nää jotka ottaa kaiken niin kirjaimellisesti niin kirjaimellisest... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mää rakastan mun lapsia niin paljon, etten millään vois heittää pois niiden leluja ja muuta omaisuutta. Omat kamat sais kyllä lähtee.
Mä rakastan lapsiani niin paljon, että tulin siihen tulokseen että 2/3 leluista lähtee jätesäkkeihin ja roskiin/kiertoon. Maailmassa on tärkeämpiäkin arvoja, kuin turhan romun kerääminen ja omistaminen.
 
Noh täällä on mun lisäks yks poika. Arvaa vaan onko ihan just sama tilanne. Pääasiäisen jälkeen, jos ei tapahdu mitään niin lähtee TAAS pojan rompetta raa'alla kädellä roskiin. AIna on vaatekaappi alasrevittynä kun jotain päälle on ettinyt. Onneks ollaan pääsiäinen ihan muualla.

Parasta on se, että minä kovalla työllä siivoan ja toinen sotkee perässä :headwall:
Ja en todellakaan pidä siivoamisesta, mutta teen sen kun on pakko!
 
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mää rakastan mun lapsia niin paljon, etten millään vois heittää pois niiden leluja ja muuta omaisuutta. Omat kamat sais kyllä lähtee.
Mä rakastan lapsiani niin paljon, että tulin siihen tulokseen että 2/3 leluista lähtee jätesäkkeihin ja roskiin/kiertoon. Maailmassa on tärkeämpiäkin arvoja, kuin turhan romun kerääminen ja omistaminen.
Näin.
 
elle
Meillä on sama, ja vielä lisäksi mies jättää käsistään KAIKEN JUST SIIHEN missä sattuu olemaan. Eli esim. roskat ei mee roskiin vaan jää pöydälle, likaset vaatteet on lattialla, märkä pyyhe sohvalla, likaset astiat olohuoneen pöydällä... Mie revin siitä hermonia sata kertaa päivässä ja huudan naama punasena ja sit äijä on vaan ett "joo, mä unohin...." ja vie ne ehkä siitä johonkin. Mut JOKA VITUN ASIASTA pitää sanoa sillekin! Raivostuttaa niin perkeleesti!

Kiitos :) tää olikin hyvä threadi kun saa purkaa omatkin patoumat, ei oo tullu mieleen omaa ketjua perustaa aiheelle.

Mut saa antaa vinkkejä et mitä teen?
 

Yhteistyössä