Huomenna loppuu viikon yh.na olo.

  • Viestiketjun aloittaja "veera"
  • Ensimmäinen viesti
"poikia3"
Musta on aika käsittämätöntä verrata itseään yh:hon, kun mies on viikon reissussa. Voi voi.

Otetaan sulta ne puolison tulotkin pois. Ja se puoliso ei tule takaisin enää, vaan jaksat viikosta toiseen hoitaa lasta yksin ja itse.
 
[QUOTE="Just";28321295]Sama juttu kuin nää leski jutut, joku on vihreä-leski jne.[/QUOTE]

Niinpä. Uskon että voi tuntua pahalta jos on oikeasti leski.

En nyt sano että mua loukkaa tuollainen puhe. Mutta tuntuu että tuollaisissa halveksitaan yksinhuoltajia/leskiä.
 
Huomenna loppuu kahden viikon reissuleskeys! Vaikkei tämä nyt oikeaa yksinhuoltajuutta olekaan, niin ihan varmasti siihen rinnastettavissa, koska kuitenkin yksin olen lapsista vastuussa. Näin tosin meillä aina, yleensä mies tulee kylläkin joka viikonlopuksi kotiin.

Mulla on yksinhuoltajuudesta 15 vuoden kokemus, ihan samanlaista tämä viikoelo siihen verrattuna on. Paitsi toki taloudellinen puoli, siihen osallistuu mieskin aina.
 
Niinpä. Uskon että voi tuntua pahalta jos on oikeasti leski.

En nyt sano että mua loukkaa tuollainen puhe. Mutta tuntuu että tuollaisissa halveksitaan yksinhuoltajia/leskiä.

No leskeydestäkin itsellä kokemusta, tytön isä kuoli tytön ollessa 3 kk. Siksipä rohkeasti laitoinkin tuonne "reissuleski"-nimityksen, vaikka se jotain saattaa loukatakin.
 
mä,mä
[QUOTE="veera";28321314]Ainoa vaihtoehto olisi sitten jos mies kuolee mutta sitten olisin leski.[/QUOTE]

Ei se ole pelkästään sinusta kiinni. Paitsi tietenkin jos jättäisit lapset erossa isälle.
 
"nuuh"
Haluatko aapee olla jostain syystä pahalla päällä kun miehesi kotituu? Meinaan vaan kun tollaisen "hieman" provosoivan aloituksen teit :D täällä on monella yyhoolla pipukat hiekoitettu kun muut miehillään leveilee.
 
"veera"
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;28321388:
No onpas täällä jäänyt aamukahvit juomatta! :O

AP: joo, samaa aina totean, kun ukkokulta palaa jostain reissultaan kotiin. :D Vaikka aina ei muista arvostaa toisen paikallaoloa, reissuaikoina toisen puuttuvan panoksen kummasti kuitenkin huomaa...
Kyllä arvostus vaan miestä kohtaan kasvaa kun hän on poissa. Huomaa kuinka osallistuva isä hän todella on.
 
"veera"
[QUOTE="nuuh";28321409]Haluatko aapee olla jostain syystä pahalla päällä kun miehesi kotituu? Meinaan vaan kun tollaisen "hieman" provosoivan aloituksen teit :D täällä on monella yyhoolla pipukat hiekoitettu kun muut miehillään leveilee.[/QUOTE]

En ole mistään pahalla päällä kun hän kotiutuu, päinvastoin olen todella iloinen ja onnellinen.
 

Yhteistyössä