Huomenna maksulliselle!

Eli huomenna on sitten tiedossa mulla panoreissu. Juuri äsken sovin maksullisen kanssa tapaamisen ajankohdan ja se on sitten mun toinen kerta elämässä kun pillua tulee!

Saas nähdä onko tää parempi kokemus kun se huhtikuinen jolloin ei hommasta oikeen meinannut tulla mitään.
Tää tämänkertainen nainen on ilmoituksensa mukaan 37 vuotias ja vaikutti oikein mukavalta, ulkomaalaista syntyperää hänkin.
 
"hilkka"
Alkuperäinen kirjoittaja käyttöastemies;28534640:
Eli huomenna on sitten tiedossa mulla panoreissu. Juuri äsken sovin maksullisen kanssa tapaamisen ajankohdan ja se on sitten mun toinen kerta elämässä kun pillua tulee!

Saas nähdä onko tää parempi kokemus kun se huhtikuinen jolloin ei hommasta oikeen meinannut tulla mitään.
Tää tämänkertainen nainen on ilmoituksensa mukaan 37 vuotias ja vaikutti oikein mukavalta, ulkomaalaista syntyperää hänkin.
miksi ihmeessä sä oot menettäny poikuutes maksulliselle naiselle? ei ollu ilmeisesti kovin ihana kokemus mutta sitte oot taas menossa.. tota jos sulla ei oo ikää 50v ni oisko kannattanu odottaa sitä rakkaussuhdetta...tai edes jotain sinne päin?
 
[QUOTE="hilkka";28536653]miksi ihmeessä sä oot menettäny poikuutes maksulliselle naiselle? ei ollu ilmeisesti kovin ihana kokemus mutta sitte oot taas menossa.. tota jos sulla ei oo ikää 50v ni oisko kannattanu odottaa sitä rakkaussuhdetta...tai edes jotain sinne päin?[/QUOTE]

Ei voi rakastua korkean käyttöasteen naiseen, eikä muita ees ole.
 

Yhteistyössä