Huomenna me vihdoin muutetaan! :)

Nokka kohti Kokkolaa ja menoksi :) Miehen työn perässä muutetaan. Onhan tää pakkaaminen ollut aikamoista sähläämistä lasten kanssa. Ei kyllä tuu yhtään ikävä pakkaamista eikä muuttolaatikoita, tätä tavaraa on aivan liikaa :D Siellä meitä odottaa ihanan ISO omakotitalo rauhallisella asuinalueella. Voi että mä odotan! Saas nähdä tuleeko Tamperetta ikävä :saint:
 
onnea uuteen kotiin
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että kun miehen työ oli muuton syy niin mikä sun työtilanne oli? Sanoitko itsesi irti ja ootko saanut mahdollisia uusia töitä Kokkolasta? Itse en suostunut miehen työn takia vaihtamaan koko perheen kuvioita ja omaa työtäni. Mutta ehkä tilanne olisi ollut eri jos tulevalla paikkakunnalla olisi ollut tukiverkostoa :)
 
onnea uuteen kotiin
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että kun miehen työ oli muuton syy niin mikä sun työtilanne oli? Sanoitko itsesi irti ja ootko saanut mahdollisia uusia töitä Kokkolasta? Itse en suostunut miehen työn takia vaihtamaan koko perheen kuvioita ja omaa työtäni. Mutta ehkä tilanne olisi ollut eri jos tulevalla paikkakunnalla olisi ollut tukiverkostoa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja onnea uuteen kotiin:
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että kun miehen työ oli muuton syy niin mikä sun työtilanne oli? Sanoitko itsesi irti ja ootko saanut mahdollisia uusia töitä Kokkolasta? Itse en suostunut miehen työn takia vaihtamaan koko perheen kuvioita ja omaa työtäni. Mutta ehkä tilanne olisi ollut eri jos tulevalla paikkakunnalla olisi ollut tukiverkostoa :)
Mä en siis itse ole töissä, vaan lasten kanssa kotona :)
 
hekla harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hekla:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toivottavasti muutatte mahdollisimman kauas.
jep, sitä mäkin toivon. Nimittäin mahdollisimman kauas susta :kieh:
Minä en täällä asuinpaikkaani mainostakaan.
Enkä mä sitä välttämättä haluaisi tietääkkään. Se on jokaisen oma asia, mitä täällä itsetään kertoo.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hekla:
Hekla, onko teillä kouluikäisiä? Jos on, niin miten he muuttoon suhtautuvat? :)
ei ole, kaikki alle kouluikäisiä. Olishan se inhottavaa lasten kannalta, jos joutuis tutustumaan uuten kouluun ja etsimään uudet kaverit.
Inhottavaahan se on tutustua uusiin ihmisiin ja paikkoihin. Minkälaisia metsän eläviä pentunne ovat?

 

Yhteistyössä