Huomenna soveltuvuustestit lähihoitajakoulutukseen

:attn:viime hetken vinkkejä hirveän mielelläni ottaisin vastaan. Toki olen yrittänyt parhaani mukaan valmistautua. Mutta, ei ole kokemusta pääsykokeista moniin vuosiin, vinkit miten pärjään mahdollisimman hyvin.
 
Noo kannattaa olla puhelias siinä ryhmäkeskustelussa, mutta antaa myös toisten esittää mielipiteensä ja kommentoida niitä.

Jos itellä sattuu olemaan paska lapsuus tai on tehnyt jonkun pienen rikkeen elämässään, sitä ei kannata psykologille mainita. Ite pomppasin liian rehellisyyden vuoksi kun eka kertaa hain lähihoitsukouluun.
 
Littledeath --> kiitos vinkistä.
sepä se jännittääkin mitä kannattaa sanoa ja mitä ei. Olen olemassani avoin ihminen ja koska olen päässyt ´kokemusteni kanssa sinuiksi, niistä on helppo puhua. Kannattaa siis varmaan tarkkailla sanomisiaan.
Kismett, oletko hakenut yhteishaussa? Tämä on aikuiskoulutus,jonka paikkakunnan aikuiskoulutuskeskus järjestää. Eli ei varmaan huolta;) Onnea kuitenkin matkaan.
 
vieras lh-opiskelija
testit ovat mikä ei kuulu joukkoon ja mikä on seuraava kuva juttuja. loogista päättelykykyä vaativia tehtäviä.
sekä luovuustehtäviä.
itse en valmistautunut testiin mitenkään.
 
Itse olen myös aikuiskoulutuksessa, nyt jouluksi valmistun :)

Meillä ne psykologiset testit kestivät kolme tuntia.. niissä oli kauheasti kaikkia juttuja. Esimerkiksi sellainen että oli rivi numeroita ja piti ympyröidä pienen ja suurin, piti jatkaa lauseita, jatkaa piirroksia jne. Sellaisia mihin ei oikein voinut valmistautua.
En tiedä oletko jo kuullut vinkkiä, mutta kannattaa piirtää kerrostalo (kertoo kuulemma sosiaalisuudesta) ja sateenvarjo (kertoo jotenkin huolehtivaisuudesta) ;)
 

Yhteistyössä