Huomenna uudestaan käynnistykseen....

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
saako siellä salissa edes syödä mitään? :whistle: en oo varma. synnytyksen jälkeen ne kyllä tuo hyvää ruokaa. :p

tsemppiä huomiseen! :flower: :hug:
Nam, olikin tosi hyvää kun sain laihaa velliä joskus 12h päästä sektiosta.
:LOL: :eek: Höh! :(
mä sain synnytyssalissa sämpylöitä, mansikoita, feikki skumppaa ja kunnon ruokaa. maistui kyllä. harmitti vaan jälkeenpäin kun alkoi miettii miten käy kun vessahätä iskee. parempi olis jos sairaalassa olis huonoo ruokaa sillon. :LOL: :kieh:
Epistä :'( |O :D
 
Tosta ruoasta synnytyssalissa,mä pyysin ruokaa kun mua oltiin käynnistelty ja alkoi kunnon supparit,kiltit kätilöt toi mulle vaikka mitä,mut takashan ne joutui ne viemään kun en pystynyt syömään mitään :snotty:
En syönyt vuorokauteen yhtään mitään :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Tosta ruoasta synnytyssalissa,mä pyysin ruokaa kun mua oltiin käynnistelty ja alkoi kunnon supparit,kiltit kätilöt toi mulle vaikka mitä,mut takashan ne joutui ne viemään kun en pystynyt syömään mitään :snotty:
En syönyt vuorokauteen yhtään mitään :snotty:
Onneksi ton miehen ruokahalu on loputon et ei mee eväät hukkaan vaikka jäisikin multa syömättä :D :D
Kiitos hirveesti tsempeistä. Olis jo huominen niin se jännityskin laukeis kun pääsis sinne sairaalaan.
 
Mulla molemmat on käynnistetty, ja kuopusta piti maanitella kaikilla mahdollisilla keinoilla syntymään. Siinä annettiin tabuja, puhkaistiin kalvoja ja laitettiin niin tippaa kuin geeliäkin enneku poika suostui tulemaan ulos. Kivut ei olleet kauheita, ja ihanat kätilöt kysyi joka välissä että miltä tuntuu ja haluanko lisää vauhtia synnytykseen. Eväänä oli meilläkin sämpylöitä, jotka lasten isä sitten loppujen lopuksi söi.
 
heta
Mua käynnistettiin rv 41 ja risat tabuilla kolme päivää,sit olin senverran hikisesti auki et saivat kalvot puhki,siitä 4tuntii ni poika syntyi!Kivut oli kalvojenpuhk.jälkeen ihan tajuttomat,eikä mikään kivunlievitys tehonnut,mut onneks palkinto oli sen kaiken arvonen!Kyl sitä ihminen kestää näköjään aika paljon kun on pakko!Pelottihan se kun ei tienny mitä eteen tulee mutta kaikki meni kuitenkin lopulta hyvin!Tsemppiä ja voimia!
 
mulla käynnistettiin vkolla 42+3,kolmesti laitettiin se tabletin muru..aamulla,iltapvällä ja illalla..ei vaikutusta kun vasta joskus 23.00 aikaan illalla alko supparit ja käskettiin vaan maate kuumapullon kera :D kolmen aikoihin sanoin,et nyt en kyllä kestä..kätilö katto kohdunsuun tilanteen ekaa kertaa sillon ja totes,et ai oot jo näin auki ( 8 cm ),otetaan tavarat ja mennään saliin..
Kalvot puhkastiin salissa,synnytys kesti 5 h 19 min ja oli mun mittapuun mukaan kivuton,en saanut/halunnut puudutuksia..Mutta onnea koitokseen :hug:
 
Tipunen
Mulla lähtötilanne 3cm auki ja puhkasivat kalvot. Tyttö maailmassa puolen tunnin päästä. Siinä ei kätilö meinannut vauhdissa pysyä, ilman hanskoja otti vauvan vastaan. 10 pisteen tyttö ja äiti hiukan ihmeissään :)
 
humbe
kaks käynnistettyä: 40+6 vain 1pvä käynnistystä, silti synnytyksen kesto 10h, toinen synnytys 36+0, käynnistystä 7pvää, synnytys vajaa 2h. ei mitään traumoja jääny kummastakaan, kivun tms suhteen. tosin epiduraali molemmissa. syödä en kyllä saanut, koska jos joudutaan sektioon, ni oli kiellettyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TooQT2BSTR8:
Oliko muuten teillä eväitä mukana? Mä kun inhoon sairaalaruokia niin tein sämpylöitä mukaan :D
No kuopuksesta kun menin kun lapsivedet meni ja nopea synnytys oli. Kysyin et saisinko syötävää kun en kerinnyt kotona syömään eivät antaneet1 Koska voi tulla pahoinvointia sitten ja kai siksikin jos ois sektioon tarvinnut mennä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja TooQT2BSTR8:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Huomenna sinulla on jo ihana käärö sylissäsi. Pidä se ajatus mielessäsi ja tsemppiä koetukseen.
Toivottavasti noin on.
Hirvittää vaan ne kauhujutut joissa käynnistettiin päivätolkulla ja äiti on ollu tuskissaan koko ajan...
On siis parempi etten edes kerro kuinka mun käynnistys sujui :x
Mut hyvin se menee, onnea huomiselle =)
 
Nimra
Onnea huomiselle ja tosiaan mieti sitä, että teillä on huomenissa sitten se ihan palkinto, oma käärö sylissä :heart: :hug: Itsellä edessä (ehkä ) ens viikon to-pe sama juttu...ja esikko tulossa meillekin.. B) Onnea ja tsemppiä :wave:
 
tooqt2bstr8n mies
tyttö syntyi klo.14.15. 3490g ja 51cm.
kaikki meni hyvin. yllätystyttö tuli, kun koko raskausajan ollaan odotettu poikaa vaan niin ne ultrat joskus huijaa!!aika pöllämystyneitä ollaan mutta onnellisia.
vaimolta terveisiä ja kiitokset tsempeistä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tooqt2bstr8n mies:
hei eikö tonne odotuspuolelle voi kirjottaa ilman et on kirjautunu? en saa sinne joulukuun kirjottajiin nyt viestiä perille.voiko joku auttaa?!
ei voi kirjottaa.. voisko joku musta auttaa? sulla ei taida olla salasanoja...
 
tooqt2....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tooqt2bstr8n mies:
hei eikö tonne odotuspuolelle voi kirjottaa ilman et on kirjautunu? en saa sinne joulukuun kirjottajiin nyt viestiä perille.voiko joku auttaa?!
ei voi kirjottaa.. voisko joku musta auttaa? sulla ei taida olla salasanoja...
ei oo salasanoja en raski kultsiakaan herättää. no, kertoo sitte itse kun jaksaa.
ihan uskomaton fiilis täällä!!!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tooqt2....:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tooqt2bstr8n mies:
hei eikö tonne odotuspuolelle voi kirjottaa ilman et on kirjautunu? en saa sinne joulukuun kirjottajiin nyt viestiä perille.voiko joku auttaa?!
ei voi kirjottaa.. voisko joku musta auttaa? sulla ei taida olla salasanoja...
ei oo salasanoja en raski kultsiakaan herättää. no, kertoo sitte itse kun jaksaa.
ihan uskomaton fiilis täällä!!!!
Onnea uudesta perheenjäsenestä :)
 

Yhteistyössä