Huomenta ja Hyvää Juhannusta!

:wave:

Tämä tyttö lähtee kohta puoliin kohti työmaata jossa viettää viisi tuntia. :)

Juhannusvieraitakin tuli eilen Etelä-Suomesta. Itse painuin petiin eilen heti kymmenen jälkeen, mutta isännällä ja vierailla taisikin mennä "hieman" pidempään. Mies kömpi hyvin äänekkäästi viereeni herättäen minut yhden jälkeen.

Nooh.. Useampi kuppi kahvia niin kyllä se päivä tästä käyntiin lähtee ;)
 
hyvää
työpäivää vaan kaikille jotka lähtevät ahertamaan!!!! Minä se olen kesälomalla mutta työrytmi se vaan pysyy päällä eli viiden pintaan jo nousin ja mietin että mitä sitä tekis kun muut nukkuvat.
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Huomenta. Tuli sit tyhmänä valvottua neljään, kun keitin illalla kahvit. Nyt sitte silmät ristissä odotan, että kahvi pitäs taas hereil.
Huomenta.
Mule onneksi kahvin illalalla juominen ei vaikuta itään, päinvastoin uni jopa tulee paremin kun juo illalla kahvia.Olenkin kova kahvia juomaan.
Itse menin nukkumaan jo yhdeksän jälkeen, isot lapset jäivät vielä valvomaan isnsä kansisa ja katsomaa telkkaa. Mua vaan väsytti kovasti kun eilen tuli oltua nin kauan ulkona ,jopa 7 tuntia putkeen.Heräsin kuudelta ja 9v oli makoilemassa silloin sohvalla.Enpä tiä mihin aikaan poika oli herännyt, muta patistin pojan vilä sänkyyn.
Tiskit itskasin heti aamusta, kun eilen ei huvittanut. sitä tiskiä oli aika paljon.

Mä olen aamunvirkku, tähän aikaanolenjomonesti ehtinyt tekemään vaika mitä, ärsyttää ku mise nukku aina pitkään :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Huomenta. Tuli sit tyhmänä valvottua neljään, kun keitin illalla kahvit. Nyt sitte silmät ristissä odotan, että kahvi pitäs taas hereil.
Huomenta.
Mule onneksi kahvin illalalla juominen ei vaikuta itään, päinvastoin uni jopa tulee paremin kun juo illalla kahvia.Olenkin kova kahvia juomaan.
Itse menin nukkumaan jo yhdeksän jälkeen, isot lapset jäivät vielä valvomaan isnsä kansisa ja katsomaa telkkaa. Mua vaan väsytti kovasti kun eilen tuli oltua nin kauan ulkona ,jopa 7 tuntia putkeen.Heräsin kuudelta ja 9v oli makoilemassa silloin sohvalla.Enpä tiä mihin aikaan poika oli herännyt, muta patistin pojan vilä sänkyyn.
Tiskit itskasin heti aamusta, kun eilen ei huvittanut. sitä tiskiä oli aika paljon.

Mä olen aamunvirkku, tähän aikaanolenjomonesti ehtinyt tekemään vaika mitä, ärsyttää ku mise nukku aina pitkään :whistle:
Mulla tiskikone päällä ja pyykätä pitäs vielä.

Ei mullakaan aina tuo kahvi vaikuta niin voimakkaasti, että yöunet veisi. Eilen join varmaan 15 mukillista kahvia ja vahvaa sellaista. :D
 
Huomenet iloiset kaikille. Mies tuli just kotiin ... niin töistä ja meni nukkumaaan.
Tänään meillä saunotaan ja vietetään juhannusta :D
Pyykkejä olen pyörittäny pari koneellista. Kohta nuijin pihvit ja laitan marinaadin.
Sitten aattelin herättää naapurit ja leikata nurmikon :whistle: ..voi kehveli naapuri onkin jo heränny.
Mutta mahottoman pirtsakan iloista juhannusta kaikille.
 

Yhteistyössä