Huomenta!

kohta nukkumaan! :wave: reilu tunti rääkkiä enää ja sitte pitkä kävelymatka läpi oksennuksen, jään ja rännä kohti ihanaa kotia jonka lämmöstä en ehkä koskaan enää lähde mihinkään.

paitsi postiin myöhemmin päivällä hakemaan mun älppäri.
 
yökkö
Huomenta, minä se ajan 80 piiiitkää kilometria ennenkuin saa käydä nukkumaan.
Missäs päin se nibbleri on kun oksennuksen, jään ja rännän kautta kotiin menee?
 
Alkuperäinen kirjoittaja yökkö:
Huomenta, minä se ajan 80 piiiitkää kilometria ennenkuin saa käydä nukkumaan.
Missäs päin se nibbleri on kun oksennuksen, jään ja rännän kautta kotiin menee?
keskellä kaupunkia ja tän työpaikkatalon ympärillä on neljä-viisa baaria :D ja arvaa vaan käykö juhlakansa tuossa oven eessä kusella ja oksentamassa.
 
FFn
Huomenta nibbler ja muut pikku nassukat!

Nyt Roope-setä on HYVIN VIHAINEN sille juhlakansalle. Kuka sitten siivoaa ja kuka maksaa? Ja kun juhlakansa menee kotiin, mitä ne tekee siellä koko päivän?

(Roope-setä luulee että se juhlakansa siellä vaan makaa ja valittaa, ja joku muu saa huolehtia ruuasta ja lapsista. Jaksaahan se joku muu nyt vielä tämän kerran?)


:headwall: :headwall: :headwall:
 
vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
miten töissä voi roikkua netissä ja viestitellä. Ei meillä ainakaan ja ei pitäiskään, koska siellähän ollaan TÖISSÄ VAI KAI??? Ja muka rankkaa???
turha mulle ainakaa tulla selittää tietyn alojen ihmisten, että on rankkaa, kun pyörivät gallerioissa yms. muualla yövuoroissa. Tehostamistoimet jatkukoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
miten töissä voi roikkua netissä ja viestitellä. Ei meillä ainakaan ja ei pitäiskään, koska siellähän ollaan TÖISSÄ VAI KAI??? Ja muka rankkaa???
Ja ihan tällä samalla periaatteella kotiäidit voi lopettaa valittamisen, että on rankkaa.

Hyvää huomenta kaikille
:wave:
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
miten töissä voi roikkua netissä ja viestitellä. Ei meillä ainakaan ja ei pitäiskään, koska siellähän ollaan TÖISSÄ VAI KAI??? Ja muka rankkaa???
Ja ihan tällä samalla periaatteella kotiäidit voi lopettaa valittamisen, että on rankkaa.

Hyvää huomenta kaikille
:wave:
Ihan totta, jotenkin ärsyttää, kun kotona oleminen on muka niin rankkaa. Menisivät töihin ja olisivat sitten kotona vielä. Samat hommat ne on kaikilla, meilläkään eivät lapset ole hoidossa, olemme saaneet työt järjesteltyä niin. Ja sitten vielä se subjektiivinen oikeus päivähoitoon, toivottavasti laki muuttuu, kuten suunnitellaan. Ei netissä voi oikeasti roikkua, jos tekee työnsä kunnolla!
 
aave
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
miten töissä voi roikkua netissä ja viestitellä. Ei meillä ainakaan ja ei pitäiskään, koska siellähän ollaan TÖISSÄ VAI KAI??? Ja muka rankkaa???
Ja ihan tällä samalla periaatteella kotiäidit voi lopettaa valittamisen, että on rankkaa.

Hyvää huomenta kaikille
:wave:
Ihan totta, jotenkin ärsyttää, kun kotona oleminen on muka niin rankkaa. Menisivät töihin ja olisivat sitten kotona vielä. Samat hommat ne on kaikilla, meilläkään eivät lapset ole hoidossa, olemme saaneet työt järjesteltyä niin. Ja sitten vielä se subjektiivinen oikeus päivähoitoon, toivottavasti laki muuttuu, kuten suunnitellaan. Ei netissä voi oikeasti roikkua, jos tekee työnsä kunnolla!
Nirinarinirinari. Pienistä sunkin elämän ärsytykset tulee. Kaikki tekee niinkun parhaaksi näkee. Ja kuka nyt oikeasti netissä roikkuu töissä? Rentoudu hyvä ihminen!

 
IhanaValo
Huomenta!
Miun mies lähti Kuopioon peleille..kesärenkailla vaikka vähän lunta oli satanu yön aikana :eek:
Hitto,nyt saa olla vielä enemmän huolissaan koko päivän :/
Yö meni heiluessa,mikä lie kuopusta taas kiukuttanu..aamuyön kumpikin tyttö pyöri vieressä niin ei oikeen saanu nukuttua kunnolla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Huomenta =)

Pirteänä ja iloisena, eikä tietoakaan krapulasta, vaikka eilen ostin jääkaapin täyteen krapularuokaa ja -juomaa :D

Honostoopparin tupareissa olin eilen :xmas:
heippa! mites teidän ilta meni?? mä en enää 6päiväsen työviikon jälkeen jaksanu vähän flunssaisena lähteä :(
 

Yhteistyössä