HuOmentA !!!

Se ois sitten jo niin paljon kuin perjantai :D .
Viikonloppu alkaa tänään ... piiitkä .. jopa neljä vapaapäivää koko perheellä. :heart:

Nyt aamupalaa ja sitten töihin.
Ulkona kamala tuuli ja sade..
 
Huomenta!

Pepepepepepeppuperjantai! :D On ollu lähes koko viikon ihan hirvee flunssa ja kurkkukin kipuillu, mut sinnikkäästi särkylääkkeiden turvin on jaksettu tähän asti, nii kyllä tääkin paivä vielä menee :) Mä oon sit rentoutunu työpäivien jälkeen, keskiviikkona parturissa ja eilen sit hierojalla. Oli kyllä aikakin, hierojasta aikaa 2 vuotta, kun oon viimeks käyny ja olin kuulemma niin jumissa, niin jumissa, ettei ihan kaikkia paikkoja uskaltanu hieroa auki, joten uusik mennää...

Tänää mä meen ajoissa nukkuun ja huomenna me mennää miehen työpaikan pikkujouluihin, vuoden kohokohta, jota on odotettu :) Kohtapuoliin tarvis töihin kalppia... Mukavat perjantait kaikille!
 
Huomenta! Täälläkin viimeinkin ajoissa hereillä ja aamu pyörii omalla painollaan eteenpäi. Iltasella lähdetään ostamaan uusi joulukuusi, minä en enää kertaakaan ala imuroimaan ainuttakaan havua meidän lattioilta, saati tyhjäämään lapsen leikkikeittiön kipoista niitä havuja ja oksia :D
 

Yhteistyössä