HuOmenta !!

"Sairaanhoitaja"
Siis mikä näillä sun aloituksilla on tarkoituksena? Vaikuttaa vain joltakin paremman esittämiseltä ja huomion hakua "hei katsokaa olen aamuvirkku ja herään näin aikaisin!". Eikö sulla ole elämää kun ensimmäisenä aamulla pitää avata tietokone ja tulla palstalle.
 
Huomenta vaan =), täälläkin hiukan ennen kuutta (seitsemää) heräiltiin. Tosin rauhallista ja laiskanpuoleista aamua vietellään. Taidat Marabou olla illan torkku ja aamun virkku? Onko teillä koko perhe? Meillä näin minä ja lapsi, mies pärjää huomattavasti vähäisemmillä unilla ja valvoo siis myöhempään. Eilen illalla mulla iski väsy hiukan ennen kymmentä, tyttö oli nukkunut jo reilun 1,5 tuntia. Mutta joskus minäkin valvon pitempään ja sitten myös nukun pitempään, mutta vähän tuntuu kuin päivä olis pilalla, jos yli kahdeksaan koisii :D
 
  • Tykkää
Reactions: marabou
sunnuntai
Joo , Marabou menee koisii illalla jo klo 20 , ja ihanaa kun hän sitten toivottelee joka aamu hyviä huomenia.

Joko ennen lenkille lähtöä tai sen jälkeen ja monesti talvella on jo aikaisin takassa tuli , ja sen äärellä hörppii aamukahvia ja nautiskelee aamun ihanasta hiljaisuudesta ja rauhasta.

Ihanan pirteä ihminen.....
 
Huomenia!
Kello 5.13 lapset kirmasi sängyistään ;)
Yöllä 2 kertaa esikoinen tuli kertomaan että hamsteri on hereillä :D joten aamu kahvia ja vielä kerran kahvia äidille....
Ei oikein talviaika fiilis kun vettä sataa ja kuraa pihat täynnä.
 
[QUOTE="Sairaanhoitaja";29142686]Siis mikä näillä sun aloituksilla on tarkoituksena? Vaikuttaa vain joltakin paremman esittämiseltä ja huomion hakua "hei katsokaa olen aamuvirkku ja herään näin aikaisin!". Eikö sulla ole elämää kun ensimmäisenä aamulla pitää avata tietokone ja tulla palstalle.[/QUOTE]

Et taida olla aamuihmisiä? Onko tuossa sinä?

 
  • Tykkää
Reactions: marabou
"muusa"
huomenta. Täällä valmistaudutaan uuteen kouluviikkoon ja mies työviikkoon. Fysiikan ja tuotekehityksen välikokeet edessä! Tässä aamupalalla kertaan vähän vielä ja mies kohta kuulustelee :) sunnuntaitkaan ole enään ankeita kun aina on jotain tavoitteita. Ärsyttää vaan et siirtojen takia kello jo 9 !
 

Yhteistyössä