HuOmenta !

Nyt ei ole hyvä huomen meillä.

Nukuttu, siis ei juuri ollankaan tuolta 2 asti . Meinaan tuota vatsatautia on pyörinyt jo parikin viikko töissä ja nyt lähipiirissämmekin... ja ja .. nyt se sitten iski ukkoon yöllä, HUoh, Nyt saa jännätä miten meidän muiden käy.

Ja maanantaita ois ollu juhlatkin... no näille ei voi mitään.
Onneks edellisestä vatsataudista meillä on melkein 10 vuotta aikaa.

Mutta toitottavasti teillä muilla parempi aamu :) :xmas:

Tästä hilpasen kohta lenkille .:) Ja kun abc aukee, ostamaan ukolle mustikkakeittoo.
 
"äityli"
Pirtsakkaa huomenta !

Heräsin taas tuntia ennen kuin kello soi .... on pitkä aika valvoa sängyssä .....

Mutta nyt pirteänä hippasen työpaikalle.

Maraboun perheelle paranemisia !! Yleensä kiertää koko perheen oksutauti - valitettavasti
 
Hyvää YÖTÄ!
Huomenta! Heti aamuun pohdintaa siitä miten kukin tähän aikaan on hereillä? Onko takana nukuttu yö vaiko vasta nukkumaanmenoaika?

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2354903-yoihmisena-aamuihmisten-luomassa-maailmassa/
 
Huomenta,
Maraboun pesueelle tervehtymistä ja iso peukku,että tauti jäisi siihen yhteen "kaatoon".
Itse näin 8n tunnin sekavien yöunien jälkeen,olen tullut päätöksoeen,että pitkät yöunet ei ole mua varten..

Tänään rippikoululaisen kanssa ensteks kirkkoon,sitten kävästään äitin ja isin tykönä..Ukin ja mummon hautakivi uhkaa kaatua,oikasusta käydään puhumassa.Hyvin joutaa tuo ukko siihen kaveriksi.
 

Yhteistyössä