HuOmenta !!!

Ja oikein ihanaaa ÄITIENPÄIVÄÄ!!! :heart: :heart: :heart:

Itse aloitin päiväni pitkällä juoksulenkillä, tekemällä oman ennätykseni :xmas:


Nautitaan ja muistetaan Äitejä.
Tänään mummoille kyläilemään :):)
 
Huomenta! Mä nautin äitienpäivän aamusta Hesarin ja kahvimukin kanssa, lapset tulee kotiin jahka heräilevät. Lenkillä tai salilla voisikin käydä

Leppoisaa äitienpäivää!
 
Huomenta :) Mies toi aika vaatimattoman aamiaisen (kahvi ja leipä) sänkyyn ja sitten sain syödä sen yksin :D esikoinen on edelleen nukkumassa ja kuopus touhusi alhaalla sen hetken kun mies kiikutti sen leivän.. No, onhan tämä paljon enemmän kuin mitä olen saanut edellisvuosina yhteensä, joten kyllä se melko suora vihjailu ennen merkkipäiviä kuitenkin puree :D

Mekin lähdetään mummolaan parin tunnin päästä. Ihanaa päivää kaikille! :)
 
IhQ
Huomenta ja hyvää äitienpäivää kaikille!

Miekin sain aamupalan sänkyyn (tyttö 9v. oli isänsä pienellä avustuksella laittanut), lahjat lapsilta ja mies oli kukankin ostanut :heart: Olin ihan hämmentynyt ja liikuttunu kun en odottanu kuin että lapset on varmaan jotain tehneet.
Jaksoivat odottaa tähän aamuun asti lahjoineen vaikka ne repuissa oli koko viikonlopun ollut :D
 
vie ras
Huomenta! Täällä mä kukun yksin hereillä ja juon kahvia, lapset ja mies nukkuu edelleen. Ei noita teinejä kiinnosta laittaa äidille aamupalaa, heräävät varmaan puoliltapäivin.
 
"Vieraana"
Täällä hiusväri päässä. Kunhan on kutrit kunnossa herätän miehen ja syödään kakkua koko perheen voimin. Mies ollut töissä yömyöhään :) Pöydällä odotti ruusut ja suklaata aamulla ja kahvin keitib ladattu :) lapset vielä pieniä, esikoinen oli koulussa tehnyt lahjan ja kortin. Huomenna päästään mummolakierros tekemään.
 
Huomenta..
Kummasti pisti miettimään puol kasin aikaan "joko on aamu"-koko menneen viikon yöunisaldo kohtuulliset 8 tuntia!Kiitos...
Välillä hammasta purren miettiny öiden pitkinä tunteina,miten toiset saa nukuttua,kun minä yskin kehkojani riekaleiksi,laahustan pitkin torppaa..
huomenna sitten päivystykseen soittelemaan,kai nuita keuhkoja tarvii vielä vaikka nukkumista kerkee harjoittamaan haudassakin.

Kunhan kuopus tulee isältään lähdetään käymään mun äitin tykönä.On kuulemma tehnyt ruuankin..
 

Yhteistyössä