Huonoja uutisia ... Nyt minun vuoro..

Täällä kovasti toivotaan, että saat pian lähetteen ja mahdollinen kasvain saadaan pian poistettua.Olisit jo ansainnut elämänmittaisen helpotuksen noiden sairastamisten kanssa ja sinun perheinesi pitäisi päästä elämään normaalia ja tylsää arkea ilman mitään tuollaista extremeä. Toivottavasti et pahoita mieltäsi sanoistani ja ymmärrät mitä niillä tarkoitan.
Auringon paistetta elämääsi :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiinuli81:
Olen vähän ihmetellytkin miksi kokeilevat d-vitamiini lisää koska oireet ovat kuitenkin noinkin selvät. Mulla kuvattiin aivolisäke ja lisämunuainen aikas pikaseen kun oireet ilmenivät ja tietyt veriarvot olivat pielessä.
Koska D-vitamiinin puute (siis todella paha puute) voi selittää nuo kaikki oireet. Mutta ei se ole todellakaan syy olla tutkimatta loppuun asti asiaa. Ja D-vitamiini itsessään on kamala peikko lääkäreille. Siksi mua kiinnosti ne määrät mitä ap on saanut ohjeeksi D:tä ottaa. Itse syön läpi vuoden 50 µg/vrk. Aluksi pidin muutaman kuukauden (6 kk) tankkauksen ja otin 125 µg/vrk mutta nyt kesää kohti vähentelin.

Jaksamisia ap:lle
Sulla siis on todettu d-vitamiinin puutos? syötkö ihan noita apteekista ilman reseptiä ostettavia d-vitamiinejä?
 
Ei tullut tällä viikolla lähetettä.

Sain tämän hetken d-vitamiini arvot , nyt 50 oli lukema eli noussut hyvin . :)

Huulessa oleva möntti pienentynyt jonkin verran, huh, kunpa häviäisi kokonaan pois.

Alkuviikosta kävin porukoillani, avasin oven ja itku tuli samantien, en saanut sanottua muuta kuin että pelottaa. Mielialat vaihtelee . Nyt ihan ok olo. Yritän vain ajatella, että kasvain olisi hyvänlaatuinen , lääkäri silloin sitä painotti..

No, näillä ensi viikkoon.

Ihanaa viikonloppua tämän kuvan myötä ! :heart:

 
Iita, kiitokset terveisistä!

Jep. Näillä helteillä mennään. Hellevoimaa sinnekin päin.
Häätäköön auringon ydinenergia kasvaimesi kauemmaksi kuin kaikkien menneiden talvien lumet, vaikka se kuinka hyvänlaatuinen olisi. Minusta sinä olisit varsin hyvänlaatuinen ilmankin sellaista.

Tässä siis yritän näin avittaa ja jonkinlaista huulta heittää, tai ainakin huulesta se mäntti hiiteen.

Aurinkoenergiaa ja hymyä huuleen!

Hyvänlaatuisuutta niin viikonloppuun kuin viikkoihinkin!
 
äiti
Luin nyt tämän koko ketjun.Ihmettelen suuresti asian jahkaamista :-O Miten asia voi edetä näin HITAASTI!!? Odottaminen on kamalaa,se vie voimavaroja ja asia pyörii koko ajan mielessä ja keskittymis kyky alenee.
Minä jouduin reilu vuosi sitten odottamaan ensin kaksi viikkoa koepalan tuloksia.Tulokset ilmoitettiin minulle heti puhelimitse.Lääkäri kertoi että tulokset tuli ja niiden mukaan minulla on pahanlaatuinen syöpä kilpirauhasessa.Lääkäri sanoi laittavansa kiireellisen lähetteen OYS:n.Toivoin että OYS:sta ottaisivat minuun yhteyttä puhelimitse,koska olimme reissussa enkä saisi kirjepostia...No,kolmen tunnin päästä sain soiton sairaanhoitajalta ja leikkaavalta lääkäriltä!! Leikkaus olisi heti viikon päästä!
Jo tuo viikko,kun odotin leikkaukseen pääsyä, oli rankka. Itse kyllä pysyin rauhallisena,mutta omaisille se oli hirveää aikaa :(
Leikkaus tehtiin,mutta sen yhteydessä huomattiin että syöpä oli levinnyt imusolmukkeisiin.Silloin meinasin itsekin murtua,mutta jotenkin jaksoin.Kuntouduin ja sain radiojodi hoidot aikanaan.
Nyt pitäisi sairaus olla tältäosin voitettu.Mutta tarkkaan seurataan,koska on hyvin todennäköistä että uusii jollain tapaa joskus,koska oli niin laajalle levinnyt :(
Nyt mennään päiväkerrallaan ja koitetaan olla vahvana.KOlme poikaa pitää virkenä :)

Voimia ja enkeleitä elämääsi Hölmölän-Iita!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuuluuko mitään uutta? :)
Odotellut sähköpostia lääkärilta , soitin viime viikon alussa ja selvisi että lääkäri kesälomalla. Ensi viikolla palaa töihin.

:(

Koitan tuudittautua siihen ajatukseen että lähes aina se kasvain mikäli aivoissa on , niin on hyvänlaatuinen.
Minun äidilläni todettiin aivokasvain kymmenisen vuotta sitten, hyvälaatuinen oli ja leikattiin, muorista tuli entistä ehompi ja terve on nykyään.:D

Oikein paljon halauksia ja voimia sinulle ja perheellesi, toivottavasti saat hyviä uutisia! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuuluuko mitään uutta? :)
Odotellut sähköpostia lääkärilta , soitin viime viikon alussa ja selvisi että lääkäri kesälomalla. Ensi viikolla palaa töihin.

:(

Koitan tuudittautua siihen ajatukseen että lähes aina se kasvain mikäli aivoissa on , niin on hyvänlaatuinen.
Minun äidilläni todettiin aivokasvain kymmenisen vuotta sitten, hyvälaatuinen oli ja leikattiin, muorista tuli entistä ehompi ja terve on nykyään.:D

Oikein paljon halauksia ja voimia sinulle ja perheellesi, toivottavasti saat hyviä uutisia! :hug:
Kiitos, ihana että äitisi voi hyvin :flower: :hug: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuuluuko mitään uutta? :)
Odotellut sähköpostia lääkärilta , soitin viime viikon alussa ja selvisi että lääkäri kesälomalla. Ensi viikolla palaa töihin.

:(

Koitan tuudittautua siihen ajatukseen että lähes aina se kasvain mikäli aivoissa on , niin on hyvänlaatuinen.
Minun äidilläni todettiin aivokasvain kymmenisen vuotta sitten, hyvälaatuinen oli ja leikattiin, muorista tuli entistä ehompi ja terve on nykyään.:D

Oikein paljon halauksia ja voimia sinulle ja perheellesi, toivottavasti saat hyviä uutisia! :hug:
Anteeksi kun kysyn, mutta muistatko millaisia oireita hänellä oli silloin ?


:wave:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuuluuko mitään uutta? :)
Odotellut sähköpostia lääkärilta , soitin viime viikon alussa ja selvisi että lääkäri kesälomalla. Ensi viikolla palaa töihin.

:(

Koitan tuudittautua siihen ajatukseen että lähes aina se kasvain mikäli aivoissa on , niin on hyvänlaatuinen.
Minun äidilläni todettiin aivokasvain kymmenisen vuotta sitten, hyvälaatuinen oli ja leikattiin, muorista tuli entistä ehompi ja terve on nykyään.:D

Oikein paljon halauksia ja voimia sinulle ja perheellesi, toivottavasti saat hyviä uutisia! :hug:
Anteeksi kun kysyn, mutta muistatko millaisia oireita hänellä oli silloin ?


:wave:
Ei juurikaan oireillut etukäteen, äitini oli miehensä kanssa tätini luona kylässä, ja yhtäkkiä hän oli mennyt omituiseksi, ei ollut vastannut jos joku oli jotain kysynyt, oli vaikuttanut siltä kuin mököttäisi. Tätini oli sitten naurahtanut, että "No kirjoita vastaus paperille jos et halua puhua" ja äitini oli kirjoittanut paperille normaalisti. Kohta äiti oli kaatunut ja saanut epilepsiakohtauksen, (ensimmäinen kohtaus ikinä) ja ambulanssi paikalle->sairaalaan ja kuvauksiin. En muista puhuiko hän jälkeenpäin päänsärystä, mutta siis ainakaan mitään isompia oireita ei etukäteen ollut. Golfpallon kokoinen kasvain sieltä sitten löytyi.:/ Mutta nopeasti toipui leikkauksestakin, eikä siis tuon jälkeen ole ollut mitään ongelmia.:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuuluuko mitään uutta? :)
Odotellut sähköpostia lääkärilta , soitin viime viikon alussa ja selvisi että lääkäri kesälomalla. Ensi viikolla palaa töihin.

:(

Koitan tuudittautua siihen ajatukseen että lähes aina se kasvain mikäli aivoissa on , niin on hyvänlaatuinen.
Minun äidilläni todettiin aivokasvain kymmenisen vuotta sitten, hyvälaatuinen oli ja leikattiin, muorista tuli entistä ehompi ja terve on nykyään.:D

Oikein paljon halauksia ja voimia sinulle ja perheellesi, toivottavasti saat hyviä uutisia! :hug:
Anteeksi kun kysyn, mutta muistatko millaisia oireita hänellä oli silloin ?


:wave:
Ei juurikaan oireillut etukäteen, äitini oli miehensä kanssa tätini luona kylässä, ja yhtäkkiä hän oli mennyt omituiseksi, ei ollut vastannut jos joku oli jotain kysynyt, oli vaikuttanut siltä kuin mököttäisi. Tätini oli sitten naurahtanut, että "No kirjoita vastaus paperille jos et halua puhua" ja äitini oli kirjoittanut paperille normaalisti. Kohta äiti oli kaatunut ja saanut epilepsiakohtauksen, (ensimmäinen kohtaus ikinä) ja ambulanssi paikalle->sairaalaan ja kuvauksiin. En muista puhuiko hän jälkeenpäin päänsärystä, mutta siis ainakaan mitään isompia oireita ei etukäteen ollut. Golfpallon kokoinen kasvain sieltä sitten löytyi.:/ Mutta nopeasti toipui leikkauksestakin, eikä siis tuon jälkeen ole ollut mitään ongelmia.:)
Kiitos kun jaksoit kirjoitella.

Hurjan kuuloinen kohtaus, mutta onneksi hän toipui nopsaan ja voi hyvin , :hug:
 

Yhteistyössä