Hups, ajoin sitten uuden automme päin toista autoamme :(

Lähdin kotipihasta ja autossa on niin erilainen kytkin, että liikkeelle lähtiessä mun täytyy kaasuttaa aika kovasti, koska muuten saan auton sammumaan. No minähän keskityin niin kovin siihen liikkeellelähtemiseen, etten ollenkaan huomannut että edessä on toinen automme aika pahasti tiellä :( No nyt on molemmat klommoilla.
Luulin että mies suuttuis kamalasti, mutta se alkoikin vain nauramaan räkäistä naurua ja totesi "nainen ratissa"

Miten voi olla näin paska kuski ettei näe edes edessäolevaa autoa :( En jotenkaan yhtään kiinnittänyt huomiota siihen. Olishan siitä ohi päässyt jos olis yhtään kattonut |O
 
Vierasmiess
Olis tainnut tulla halvemmaksi ostaa automaattivaihteinen.

Vakavissaan, pelottaa tietää että tuollaisia on liikenteessä. Jos ei jumalauta kytkintäkään hallitse niiden penkin säätöjen ohella niin kannattaisi miettiä onko soveltuva liikenteeseen.
 
nööönööönööön
Kannattaisko aluksi harjoitella siitä kaasun ja kytkimen yhteispeliä jossakin missä ei ole mahdollisia törmäyskohteita? Kun kerta tiedostatkin sen että et hallitse sitä vielä uudella autolla.
 
xcv
Onneksi siinä edessä oli vaan autonne eikä joku lapsistanne. Ihan sama jos autoihin tulee lommoja, mutta katso nyt hyvä ihminen ympärillesi kun ajat tai tapat vielä jonkun!
 
gio
No onko sun pakko edes itse ajaa? Eikö sun mies voisi kuljettaa sua eri paikkoihin, kuten esim. muslimimaissa tehdään?

Ehkä nekin näki tarpeeksi klommoutuneita autoja ja sääti tuollaisen lain.
 
No tasan kerran olen autoon klommon saanut kun vieras auto ja heti pitäis ottaa kortti pois :LOL:

juu-u...

Kyllähän se mies yleensä ajaakin, mutta tänään piti lähteä yksin liikenteeseen joten pakko oli ihan ite ajaa.
 
Vierasmiess
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29773864:
No tasan kerran olen autoon klommon saanut kun vieras auto ja heti pitäis ottaa kortti pois :LOL:

juu-u...

Kyllähän se mies yleensä ajaakin, mutta tänään piti lähteä yksin liikenteeseen joten pakko oli ihan ite ajaa.
No melkeinpä juu, kyllä pitäisi. Mietippä nyt oikeasti, jos lapsesi olisi vaikka tullut selittämään jotain asiaa huutaen pihaan niin olisit voinut paniikissasi + huonon ajotaidon takia losauttaa siihen kakaraan ihan yhtälailla kuin autoon. Sitten olisi ollut lapsi lommolla ja vieläkö nauraisit? Ja tietääkseni lapset ovat autoja pienempiä eli niiden huomaaminen on vaikeampaa.
Kyllä, jos kytkimen takia losauttelet autolla minne sattuu niin kortti pois. Ajokortin omistamisen edellytys on ajoneuvon hallinta.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön ja Tepadj
Rollolainen
minä oon peruttanut betoniporsaseen, kun en vaan nähnyt sitä.
No menköön 3 tunnin nyöunien piikkiin.
Oikeasti se porsas ei ollut siinä ku ajoin siihen, autoon mennessäkään en sitä nähnyt, mutta kuitenkin se siinä oli. No se oli sit kävellyt siihen =D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: kooäffä
"Miu"
Mäkin vasta vähän aikaa sitten peruutin meidän toisella autolla toista autoa päin :)
Ikinä ennen ole kolaroinut ja ajan kuitenkin päivittäin ja kortti ollut jo 20 vuotta, mutta niin se vaan pihasta lähtiessä oli ajatus takapenkillä istuvan lapsen kanssa juttelemisessa, et katsoin vaan peilistä että ei tuu autoja tai ihmisiä ja lähdin liikkeelle, en yhtään huomannut, että toinen auto oli parkissa ihan perässä kiinni.
Onneksi mun tapauksessa vauhti oli niin hiljainen, et ei tullut edes naarmua autoon ku pelkät puskurit kopsahti...
Mutta kyllä tuo mies on koko rahalla piruillut asiasta...
 
Tuo ei uskalla vittuilla kun tietää etten sitten mene ratin taakse enää ollenkaan :D

Ja ei tästäkään mitään klommoja ois tullut jos ei ihan niin pohjassa ois ollut kaasu :D Silleen oikein hyökkäs eteenpäin, no onneks ei taaksepäin :xmas:

noh, kaipa nuo suoristettua saa. Mistähän kandeis alkaa kyselee? Suoristaako ne ihan kaikissa korjaamoissa vai pitääks olla joku korikorjaamo oikein?
 
Vierasmiess
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29774896:
Tuo ei uskalla vittuilla kun tietää etten sitten mene ratin taakse enää ollenkaan :D

Ja ei tästäkään mitään klommoja ois tullut jos ei ihan niin pohjassa ois ollut kaasu :D Silleen oikein hyökkäs eteenpäin, no onneks ei taaksepäin :xmas:

noh, kaipa nuo suoristettua saa. Mistähän kandeis alkaa kyselee? Suoristaako ne ihan kaikissa korjaamoissa vai pitääks olla joku korikorjaamo oikein?
Ekana tuli mieleen, että miksi suoristaa peltiä joka tulee ryttyyntymään uudestaan?
 

Yhteistyössä