Huutikseen apuja!!!

  • Viestiketjun aloittaja Iloinen Possu
  • Ensimmäinen viesti
Iloinen Possu
En oo ikinä myynyt siellä mitään, nyt pitäs autokaukaloo ja rattaita laittaa myyntiin. Eli kannattaako tollasiin isoihin laittaa edes matkahuoltoa tms vaihtoehdoksi, eikö se ole aika kallista..ja miten ne pakattas?

Ja hinta..mitä kannattas laittaa Gracon logico s+telakka(149??), Brion Kombit 2005-2006(.n400?) ja Emma twin jogger-tuplarattaat(149?)...

 
manna
kyllä mun mielestä matkahuolto voi olla edullisempi kuin posti just noissa isoissa kohteissa. laitat että huutaja maksaa kuljetuksen. pakata pitää tietenkin hyvin. joko isoon pahvilaatikkoon fyllin kera tai sitten käärit kuplamuoviin tms. noista hinnoista en osaa sanoa, käy kattomassa haku-komennolla huutiksessa mitä niistä pyydetään ja ennen kaikkea mitä maksetaan. katso vaikka sulkeutuneet, niin näet mihin hintaan on kauppoja tullut.
 
Ei ne nyt mitään hirvittäviä summia maksa. Olen siinä uskossa että matkahuollon kautta on halvempi lähettää noita isoja tavaroita kuin postin.

http://www.matkahuolto.fi/fi/pakettipalvelut/palvelut_ja_hinnat/bussipaketti/
 
siis postin kautta EI kannata lähettää mitään isoja.matkahuolto maksaa tommosille 10-20e.
ei siis paha raha ja eihän se sun pussistas mee :D
pakkaukseen ne matkahuollosta suosittelee muovitusta eli muovit vaan ympärille.meillä mies töissä laittaa muovit ympärille mutta esim. meille yhet matkikset tuli ympärillään jätesäkit.lähinnä siis kankaiden suojaks se muovitus.

mä pistäisin varmaan noille kamoille lähtöhinnaks 80-100e.
 
heh, laitat mulle ne kuvat s.postiin niin mä laitan ne myyntiin!tai laitetaan yhdessä joskus kun ollaan kylässä.
mun mielestä se kuvien ottaminen on siinä se ärsyin vaihe, ja jos ilmotukseen täytyy laittaa miljoona kuvaa..et usko kuin pää meinas räjähtää yhen vaatepaketin kans jota sinne laittelin melkein tunnin, kunnes yhtäkkiä netti katkee ja kone kaatuu!arrgh.
 

Yhteistyössä