Huuto.net myyntivinkit!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Heippa!
Nyt kaivattais kunnon vinkkejä tonne huuto.net sivulle.. Miten saada ihmiset huutamaan ja tavarat kaupaksi??

Tietysti palautepisteet vaikuttaa paljon. Niitä nyt on niin ei niistä puhella...

Kaikk vinkit tänne vaan :)
 
vierailija
Hyvät kuvat ja alhainen lähtöhinta. Ihmiset ei edes katsele jos hinnoittelet väärin. Ja usein oma asenne on tärkeä. Eli ajattele niin että kiva päästä turhasta tavarasta eroon ja luksusta että siitä saa jotain rahaakin. Jos alkaa liikaa ajattelemaan sitä busineksena ja pitää liian kovia hintoja, niin ei se kauppa käy.
 
vierailija
Hinnalla ei ole väliä, vaan sillä, että sinulla on sattumalta tavara jonka joku tarvitsee.
Jos hinnalla ei olisi väliä, ostaisi ihminen sen kaupasta uutena. Poikkeuksena on antiikki. Mutta kukaan ei osta käytettyä hyllyä siksi, että tarvitsee hyllyn. Sen kun saa Ikeasta. Se ostaa sen käytettynä, koska haluaa saada sen halvemmalla. Eli hinta.
 
Hyvät kuvat ja hyvä kuvaus tosiaan ja tietysti hinta kohdilleen. Sit hyvä otsikko. Mä en ainakaan avaa kohdetta, jos otsikko on tyyliä "paita". Ja jos myyt postitsekin, niin pistä postikulut kohteen tietoihin. Mä ainakin jätän huutamatta jos ei oo postikuluja mainittu, koska en jaksa alkaa kyselee, ellei oo jotain tosi spessuu.
 
vierailija
Myy osta heti-hintaan. Itse en ainakaan jaksa käydä huutokauppaa.
Jos haluan paidan/jääkaapin/lelun/mitä-vaan niin ostan sen. En odottele viikkotolkulla jos sen voisi saada mahdollisesti ostaa.
 

Yhteistyössä