Huuto-net: Ostaisitko myyjältä jolla ei ole vielä yhtään palautetta?

UHU
Löytyi juuri se mitä etsin mutta kuvat kohteesta ovat aika huonot. Joten pitäisi luottaa myyjän sanaa siitä missä kunnossa tuote oikeasti on. Ja palautteita 0. Ostaisitko samassa tilanteessa?
 
KK
voithan kysyä lisää kuvausta. Aloittelijat ei välttämäti tajua esitellä hyvin. Tai jos on valokuvia, niin pyydä tarkempia. Voisin ostaa, jos myyjä vastaa kun jotain kysyn.
 
Tipsu
En osta enää ikinä 0 palautteiselta myyjältä.Minua huijattiin! Rahat meni ja tuotetta en saanut.Menetys noin 16e.....Olen ottanut opiksi.Mitä myyjää/kohdetta tarkoitat?
 
Joskus on aloitettava huutisura.
Mulla ois kauheasti vaatteita myytävänä, mutta tuntuu vaivalloiselta koittaa kaupata niitä, kun ihmiset pelkää (syystä osin ) ostaa niitä. Pari kertaa koitin myydä vaatteita, eikä onnistunu.
Olenkin irkissä tehny sit muutamia kauppoja (en galtsussa )
 
Vieras
Mäkin ostaisin, mutta en kallista. Eli sen hintaista vois ostaa, ettei hirveesti kirpaisisi se rahojen menetys, jos oliskin huijari. Tai just noutamalla. Silloinhan ei oikeestaan se huijaus onnistu.

Kaikkien täytyy jostain aloittaa - ja mistä ihmeestä palautteita sais, jos on eka kertaa asialla :)
 
Juu
Alkuperäinen kirjoittaja UHU:
Löytyi juuri se mitä etsin mutta kuvat kohteesta ovat aika huonot. Joten pitäisi luottaa myyjän sanaa siitä missä kunnossa tuote oikeasti on. Ja palautteita 0. Ostaisitko samassa tilanteessa?
Jos löytyi juuri se mitä etsit, ja kyseessä ei ole "liian hyvää ollakseen totta" - tyylinen kauppa, niin ei se riski niin iso ole.

Voithan pyytää vaikka lisäkuvia sähköpostiin?
 
Mitään kallista en uskaltais ehkä ostaa, PAITSI jos tosiaan nouto olis mahdollista ja maksu käteisellä noudettaessa. Ja ainakin tosiaan kannattaa pyytää lisäkuvia/-tietoja. Kyllähän sekin kertoo paljon, pystyykö myyjä niitä helpolla sulle tarjoamaan.
 
UHU
Joo niinhän kaikki tietysti joutuu aloittamaan. Kohteessa on kuvia mutta niin epätarkkoja ettei niistä mitään varmaksi näe. Myyjä vastasi jo kun kysyin minkä värinen tuote on :D En voi noutaa kun välimatkaa on sen verran paljon. Kohteessa on kyllä laitettu että nouto mahdollinen..

 
vieras
Itselläni ei ole kuin yksi palaute, ja se johtuu siitä että olen tehnyt huutiksessa vain kahdet kaupat. Toiset eilen :)

Jostainhan se pitää tosiaan aloittaa. Luulen, ettei itselläni koskaan paljon palautteita tule olemaankaan, koska käytän sitä todella satunnaisesti. Ehkä taas parin vuoden päästä seuraavan kerran.

Itse ostaisin ehkä vain halpaa tai sitten noutaisin tuotteen ja maksaisin käteisellä vastaavassa tilanteessa.
 
UHU
Alkuperäinen kirjoittaja TIPSU:
No kerrotko sitten,kun olet ostanut kohteen?
No ehkä sitten jos ostan tuotteen ;)
Tai käy kirjautumassa ja laita yksäriä niin kerron!

Katsoin myös myyjän suljetut kohteet eikä niistä ainakaan kukaan ollut mitään huutanut..
 
Älytöntä
Toivottavasti kukaan ei osta teiltäkään sitä ensimmäistä kertaa. Eikä toista eikä edes kolmatta. Miten luulette niitä palautteita edes tulevan kun vain ammattimaisille myyjille annetaan mahdollisuus. Sitte sikiää just näitä miltä kaverit huutaa että sais palautteita...
 
Neiti 007
Alkuperäinen kirjoittaja Älytöntä:
Toivottavasti kukaan ei osta teiltäkään sitä ensimmäistä kertaa. Eikä toista eikä edes kolmatta. Miten luulette niitä palautteita edes tulevan kun vain ammattimaisille myyjille annetaan mahdollisuus. Sitte sikiää just näitä miltä kaverit huutaa että sais palautteita...

Osatamalla muilta ensin!!!! Niin minä tein! ja sain palauteet nopean maksun johdosta!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti 007:
Alkuperäinen kirjoittaja Älytöntä:
Toivottavasti kukaan ei osta teiltäkään sitä ensimmäistä kertaa. Eikä toista eikä edes kolmatta. Miten luulette niitä palautteita edes tulevan kun vain ammattimaisille myyjille annetaan mahdollisuus. Sitte sikiää just näitä miltä kaverit huutaa että sais palautteita...

Osatamalla muilta ensin!!!! Niin minä tein! ja sain palauteet nopean maksun johdosta!!!!!
Mä en haluaisi ostaa turhaan kallista ja tarpeetonta, jos muutenkin haluaa tavaroistaan eroon...
 

Yhteistyössä