Huutonetistä: Hintavaraus ei ylittynyt, enhän ole siis sitoutunut ostamaan tuotetta?

Eli tarjosin tuotteesta (rattaista) sopivaksi katsomaani hintaa ja korotin itse omaa tarjoustani vielä pari kertaa siinä toivossa että hintavaraus ylittyisi. Ei ylittynyt ja enempää en halua ko. tuotteesta maksaa joten luovun leikistä. Miten on, eikös kauppa jää nyt automaattisesti toteutumatta? Eihän myyjä voi vielä kohteen sulkeuduttua päättää että myykin tarjoamallani hinnalla ja minä olisin nyt sitoutunut tuotteen ostamaan?

Ärsyttää niin koko hintavaraus, toiste en huuda tuotteita joissa sellainen on. Miksei voi vaan laittaa sopivaksi katsomaansa lähtöhintaa?
 
Ja jos
Jos kävisikin niin että myyjä vaunuja sulle tarjoaa huutamallasi hinnalla kerrot ettet ole enää kiinnostunut niistä.
Koska huuto ei ole "päättynyt" ei siitä voi myöskään mitään palautetta antaa, jos siis nega palautetta pelkäät.
 
"nenna"
Minäkin ihmettelen, miksi et nyt sitten haluakaan ostaa sillä tarjoamallasi hinnalla?

Onko tuo systeemi muuttunut, koska kun minä huusin meille vaunuja eikä hv ylittynyt, sain kuitenkin myyjän yhteystiedot ja hän minun. Kaupat tehtiin sillä alkuperäisellä hv hinnalla koska me haluttiin ne vaunut.
 
"Noo"
[QUOTE="nenna";26074912]Minäkin ihmettelen, miksi et nyt sitten haluakaan ostaa sillä tarjoamallasi hinnalla?

Onko tuo systeemi muuttunut, koska kun minä huusin meille vaunuja eikä hv ylittynyt, sain kuitenkin myyjän yhteystiedot ja hän minun. Kaupat tehtiin sillä alkuperäisellä hv hinnalla koska me haluttiin ne vaunut.[/QUOTE]


On systeemi muuttunut, aikaisemmin tuli tiedot.

Olisiko tullut niin paljon hinnanvääntöä, että lakauttivat lähettämisen.
 
"utelias"
No jospa ap on vaikka huutanut nyt joitakin toisia rattaita, kun niiden ensimmäisten kohdalla se hv ei edes niiden korotusten avulla ylittynyt.
Aa, ihan totta.

Se on muuten ärsyttävää huutaa hintavarauksellisia tuotteita. Mä huusin muutama vuosi sitten Gracon telakallista turvakaukaloa, jossa lähtöhinta oli 5 euroa ja korotus muistaakseni 0,5e tai 1e. Hintavaraus oli lopulta 65e. :D En kyllä muista, tuliko kaukalosta kauppoja, mutta mä itse luovutin sen suhteen heti kun tajusin, että hintavaraus on jossain "hevonkuusessa" aloitushintaan ja korotukseen nähden.

Mä itse huusin silloin vähän kalliimman samanlaisen kaukalon, mutta eipä tarvinnut leikkiä noitten hintavarausten kanssa.
 

Yhteistyössä