Huvittaako muita se tv-mainos, missä markkinoidaan käsisaippuaa jota ei tarvitse kädellä painaa?

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Älkää ostako kyseistä annostelijaa. Tyhmä mieheni osti sellaisen ja on niin ärsyttävä vehje. Jos vaikka siivotessa tai jotain muuta kurottaessa käsi menee saippuapullon ohi, se truuttaa saippuaa ulos, sotku on taattu.
 
meillä pienin välillä painelee tota saippuapulloa ihan vaan huvikseen. Voisin kyllä kuvitella miten onnessaan tuo 2,5v tuota tutkisi ja miten koko vessa olis ihanasti saippuan peitossa.
Tai sitten se pitäis laittaa niin ylös ettei nuo isommatkaan sinne yltäisi ja hyvällä tuurilla se sitten ruikkii sitä saippuaa päähän kun ohi kävelet:LOL:
 
"vieras"
Ei huvita, kyllä mua ällöttää kaikki saippuapumppupullot, ne on pienen käytön jälkeen likaisia, klähmäisiä ja saippuaisia.

Sen sijaan mua naurattaa kyllä se mainos siitä pesuaineesta joka mukamas pesee kaikki pöpöt pois vaatteista, ja tavallinen pesuaine mukamas jättää jotain näkymätöntä bakteerikerrosta vaatteeseen. jOOPA JOO.
 
"diu"
Itse asiassa minä olen alkanut suosia vanhanajan kunnon palasaippuoita ihan ympäristösyistä => ei tule tarpeetonta muoviroskaa.
Me käytetään noita pumppupulloja mutta ei tule paljon muoviroskaa kun nytkin ollaan käytetty samoja pulloja joku 5 vuotta varmaan, ostan vaan sellaisia isoja kanistereita saippuaa, oisko 2 litran, ja täytän ne pumppupullot siitä :)
 
[QUOTE="diu";26118396]Me käytetään noita pumppupulloja mutta ei tule paljon muoviroskaa kun nytkin ollaan käytetty samoja pulloja joku 5 vuotta varmaan, ostan vaan sellaisia isoja kanistereita saippuaa, oisko 2 litran, ja täytän ne pumppupullot siitä :)[/QUOTE]

Näin mekin olemme tehneet, mutta sitten minua alkoi ärsyttää ne isot "kanisterit". Jos näihin isoihin "kanistereihin" saa jossakin saippuaa hakemalla, sitten tämä alkaisi kuulostaa taas minulle sopivalta touhulta.
 
"Mina"
Näin mekin olemme tehneet, mutta sitten minua alkoi ärsyttää ne isot "kanisterit". Jos näihin isoihin "kanistereihin" saa jossakin saippuaa hakemalla, sitten tämä alkaisi kuulostaa taas minulle sopivalta touhulta.
Ruohonjuuresta ja muista "ekokaupoissa" saa käydä täyttämässä omat saippuapullonsa semmoisesta jättikanisterista. Onnistuu sekä tiskiaineelle, että pyykinpesuaineelle ja kaikille saippuoille :)
 
keskitie
Niin siinä te ootte kyllä ihan väärässä, jos kuvittelette että käsien pesu puhdistaa kädet täysin. Edes kirurgisella saippua- tai käsihuuhde"pesulla" ei pääse eroon kaikista bakteereista. Sehän on sitten eri asia millaista bakteerikantaa kukin käsissään kantaa.. Mutta siinä olette oikeassa, että kaikkien bakteereiden totaalihävitys ei ole suotavaa. Ei ihmisen oo tarkotus elää steriilissä maailmassa. Itse vaihdan pullom kun se loppuu tai vähintään pesen saippuaputelin kun pesen vessan. No big deal. Kyllähän se näyttääkin rumalle kun siihen tartutaan öljysillä tai rapakkoisilla käsillä.

Käytän "ihmisten ilmoilla" myös käsidesiä (heheh, vasta yleisen vessan ovesta poistumisen jälkeen) -en myöskään mielellään koske pöntönhuuhtomisnappeihin tai ovenkahvoihin kuin paperilla. Samoin vesihanan suljen paperilla yleisissä hyysseissä kun kädet on pesty. Ei ole tarkoituskaan eliminoida kaikkia bakteereja vaan nimenomaan vähän vältellä näitä "paskabakteereja" :). Sen sijaan jos mulla kotona tippuu vaikka kurkunpala lattialle leivältä niin nostan ja syön sen ilman mitään huuhteluita. Syön lapsilta jäänyttä ruokaa vaikka heillä kuin nenä vuotais ja olis räkäsiä. Käyn kauppakeskuksissa ruuhka-aikaan. Olen töissä ruuhkapäivystyksessä. Jnejne. Ai niin juu on meillä sitä antibakteeripyykinpesuainetta, käytän sitä joskus kun pesen esim pojan ulkovaatteita jotka ovat viimeisen päälle likasia. Pakkohan se on käyttää kun vuos sitten ostin jostain tarjouksesta.. Tavalliseen pyykkiin riittää ihan tavalliset pesuaineet.
 
"diu"
Näin mekin olemme tehneet, mutta sitten minua alkoi ärsyttää ne isot "kanisterit". Jos näihin isoihin "kanistereihin" saa jossakin saippuaa hakemalla, sitten tämä alkaisi kuulostaa taas minulle sopivalta touhulta.
Toi olis kyllä paras :D Meillä menee ne kanisterit tavallaan uusikäyttöön vaikka tietysti sitten lopuksi menevät roskiin. En oo vielä löytänyt sellasta palasaippuaa joka ei jättäis käsiä nihkeen tuntuisiksi ja mä en tykkää siitä tunnusta.
 
[QUOTE="Mina";26118434]Ruohonjuuresta ja muista "ekokaupoissa" saa käydä täyttämässä omat saippuapullonsa semmoisesta jättikanisterista. Onnistuu sekä tiskiaineelle, että pyykinpesuaineelle ja kaikille saippuoille :)[/QUOTE]

Okei. Olen käynyt monesti Ruohonjuuressakin, mutten ole tätä huomannut!
Hyvä tietää.
Joka tapauksessa olen nyt päättänyt siirtyä palasaippuoihin, olen tehnyt bakteerisen seikkailumatkan ajassa taaksepäin :D
 
joku roti
oikeesti ne hysterianruokkimismainokset pitäis kyllä saada loppumaan. Joko suoraan kieltää, tai laittaa niihin niin kauheat haittaverot, että tulisi hysterian kustannukset maksettua niillä. Eli sama asia.

Harvoin sitä tullaan ajatelleeksi, mitä hysteria maksaa. Mutta sitähän melkein koko mainosteollisuus tuottaa. Nämä akkain mainokset vain tekevät sen törkeimmin.
 
Mua enemmän vituttaa kun huvittaa ja se missä mainostetaan desinfioivaa pyykinpesu ainetta on kans kamala. Ihan niinku normi pyykissä olis jotain vatun tappajabakteereja ja jos et osta ko. tuotetta olet paska mutsi joka vaarantaa lastensa hengen bakteerihupparilla :D No okei ehkä mua vähän vaan huvittaakin.
 

Yhteistyössä