Hyi stana kun tärisyttää vieläkin.

Naapurirapun skitsofreenikko kävi äsken pimpottelemassa, ja kyselemässä voiko tulla kahville |O
Nyt se saatana on ottanut mut tosissaan kohteekseen, tytärtä se on jututtanut jo useamman kerran pihalla :/

Hitto, mä pelkään että mitä se vielä keksii. Se tuntee mut nuoruusvuosilta, mutta ei siis oltu mitään kavereita silloinkaan. Ja onneks mulla on toi sekopää koira, kun miestä ei ole.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:
Naapurirapun skitsofreenikko kävi äsken pimpottelemassa, ja kyselemässä voiko tulla kahville |O
Nyt se saatana on ottanut mut tosissaan kohteekseen, tytärtä se on jututtanut jo useamman kerran pihalla :/

Hitto, mä pelkään että mitä se vielä keksii. Se tuntee mut nuoruusvuosilta, mutta ei siis oltu mitään kavereita silloinkaan. Ja onneks mulla on toi sekopää koira, kun miestä ei ole.
minkä ikäinen tytär sulla on? Ootko sille sanonu ettei lähe sen mukaan tms..?
 
En ole aikonut ottaa miestä, enkä vaihtaa varsinkaan tota turvallista sekopääkoiraa mihinkään. Haukkui sille niin jumalattomasti, että herätti varmaan koko talon :/

Olen sanonut tyttärelle(10 v.), että ei jää jutskaamaan, nätisti sanoo vaan että pitää mennä. Olen käskenyt varomaan, ja ettei mene mukaan, kenenkään mukaan.

Mutta silti pelottaa. Entäs jos se joku päivä tulee yht'matkaa tyttären kanssa meille?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:
Naapurirapun skitsofreenikko kävi äsken pimpottelemassa, ja kyselemässä voiko tulla kahville |O
Nyt se saatana on ottanut mut tosissaan kohteekseen, tytärtä se on jututtanut jo useamman kerran pihalla :/

Hitto, mä pelkään että mitä se vielä keksii. Se tuntee mut nuoruusvuosilta, mutta ei siis oltu mitään kavereita silloinkaan. Ja onneks mulla on toi sekopää koira, kun miestä ei ole.
Niin ethän avannut ovea?
 
...
Toi on vaikea tapaus koska nämä "hullut" tulee niin riippuvaikseksi toisista ihmisistä. Etenkin jos niille ollaan ystävällisiä. Joten tyttärelle sanot ettei tietenkään päästä sitä teille sisälle. Katsoo aina ovisilmästä kuka on ovane takana. Uskon että on vaikeaa vältellä sitä tyyppiä mutta etäisyys tekee varmasti tehtävänsä. Jos se tyyppi käy inhottavaksi niin sitten poliisit peliin eiköhän se taltu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pieras-:
Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:
Naapurirapun skitsofreenikko kävi äsken pimpottelemassa, ja kyselemässä voiko tulla kahville |O
Nyt se saatana on ottanut mut tosissaan kohteekseen, tytärtä se on jututtanut jo useamman kerran pihalla :/

Hitto, mä pelkään että mitä se vielä keksii. Se tuntee mut nuoruusvuosilta, mutta ei siis oltu mitään kavereita silloinkaan. Ja onneks mulla on toi sekopää koira, kun miestä ei ole.
Niin ethän avannut ovea?
No avasin, kun toi koira vetäs niin kauheet rähinät päälle, ja oli pakko avata että saan ton koiran nopeemmin hiljaseksi. Yleensä en avaa edes päivällä jos en tiedä ketään tulevaksi, mutta pakko oli toi koira saada hiljaseksi....seli seli. Olin tyhmä :ashamed: myönnän.
Mutta ei se olis sisään päässy, sain vaivoin tuskin pidettyä koirasta ettei mene päälle, ja ovea idin 20 senttiä auki.
Se olis sitä paitsi puonnut rappusista, jos ois väkisin meille yrittänyt :snotty:
 
Siis mie kun aattelin, että jos oon ystävällinen mutta vähäpuheinen häntä kohtaan, niin ei ainakaan tule mitään konflikteja hänen kanssaan, mutta pitäiskö sitten ennemmin sanoa suoraan; että saatanan jätkä, jos et jätä minua ja tytärtä rauhaan niin puhkon sulta silmät?

Huoh, taitaisin olla sekopäisempi ja vaarallisempi kuin hän :snotty: Olen kyllä äkkipikainen ja tulinen luonne...
 
rajatila
Ja muistetaas sitten taas että KAIKKI mt-ongelmaiset eivät ole tuollaisia "keskiyön kahveja" kaipaavia. Skitsot toki asia erikseen, mutta heissäkin on eroa.

ps. ap, elä liikaa "karkaile" skitsoa. Jos on pahalla päällä ja taipumus vainoharhaisuuteen, saattaa alkaa luulemaan että olet sitä vastaan kuten "kaikki muutkin".
 
Juu, ei ole kaikki. Enkä minä sitä muuten pelkäis, mutta kun mulla on tuo tytär. Itse selviäisin siitä, mutta jos se rupee häirihtee meitä enemmänkin, niin tuommonen pikkuinen pirpana ei kyllä aikuiselle pärjää mitenkään.

Ja tosiaan kun asuu naapurirapussa, niin sitä on vaikea väistellä. Näemme monta kertaa päivässä :/
 
Siis miten minä vedän noita hulluja puoleen? Tuo ei ole eka seko, joka meille haluu kahville. Yks kerta oli oven takana kaksoissurmaaja kahvipaketin kans. Se tappoi joskus isänsä ja äitipuolensa tai äitinsä ja isäpuolensa(en tiedä kummin päin)

Oli nähnyt mut monesti, kun koiran kans olin ulkona ja se ryyppäs ulkona mun faijan tuttavien kans. Oli sitten ihastunut, ja ajatteli tulla tekemään tuttavuutta :x

Eikä tossakaan vielä kaikki sekopäät.

Ja itse olen kiltti, liikuntaa harrastava ja koirista tykkäävä immeinen. En mikään laitapuolenkulkija, enkä huonossa seurassa liikkuva.
 

Yhteistyössä