Hymyilyttää Asiankannattajan vauhkoaminen "mv-sonnasta".

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Moni MV:n ulkomaalaisia koskeva uutinen on jostakin isommasta mediasta tai ihan Poliisin omilta sivuilta.
Tämä on asia mikä ei mene perille näille öyhöttäjille. Sitä kun ei viitsitä lukea mitään muuta kun suomalaista ns mediaa niin ei tiedetä mitä maailmalla tapahtuu ja on helppo syyttää viestin tuojaa. Ja kumman hyvin nämä öyhöttäjät tietävät Mv:n sisällön:D
 
Tämä on asia mikä ei mene perille näille öyhöttäjille. Sitä kun ei viitsitä lukea mitään muuta kun suomalaista ns mediaa niin ei tiedetä mitä maailmalla tapahtuu ja on helppo syyttää viestin tuojaa. Ja kumman hyvin nämä öyhöttäjät tietävät Mv:n sisällön:D
Kummallista?
Jos juttu on julkaistu muualla, niin silloinhan se on jo julkaistu ns. valtamediassa. Jos se julkaistaan sellaisenaan mitävitussa niin kyseessä on varkaus.

Toisekseen jos mä tahdon lukea jotain illuminatista, salaliittoteorioista tai vaikka suuresta pitsalohikäärmeestä niin mä hyvin vähällä vaivalla löydän sata asiaan vihkiytynyttä palstaa. Eikä niistä ainutkaan trollaa täällä ihmetellen, että miks näistä ei saa keskustella vaikka ovat maailman tärkeimpiä asioita.

Mitävitusta muuten pysyy hemmetin helposti kärryillä vaikka ei kyseistä palstaa koskaan lukis. Se kun mainosklikkausten toivossa pyrkii levittämään sontaansa kaikkialle missä moderointi ei toimi.

Toivottavasti nyt on yksi palsta vähemmän.
 
vierailija
Kummallista?
Jos juttu on julkaistu muualla, niin silloinhan se on jo julkaistu ns. valtamediassa. Jos se julkaistaan sellaisenaan mitävitussa niin kyseessä on varkaus.

Toisekseen jos mä tahdon lukea jotain illuminatista, salaliittoteorioista tai vaikka suuresta pitsalohikäärmeestä niin mä hyvin vähällä vaivalla löydän sata asiaan vihkiytynyttä palstaa. Eikä niistä ainutkaan trollaa täällä ihmetellen, että miks näistä ei saa keskustella vaikka ovat maailman tärkeimpiä asioita.

Mitävitusta muuten pysyy hemmetin helposti kärryillä vaikka ei kyseistä palstaa koskaan lukis. Se kun mainosklikkausten toivossa pyrkii levittämään sontaansa kaikkialle missä moderointi ei toimi.

Toivottavasti nyt on yksi palsta vähemmän.
Alahan lukemaan vaikka Eurooppalaisia julkaisuja, niin valkenee sinullekin, että Suomen valtamedia ei tiedota kuin murto-osan siitä, mistä suomalaisten tulisi olla perillä.
 
vierailija
Sitä kummastelee, miten jonkun elämä pyörii niin tiiviisti jonkun venäjätrollin kirjoituksissa, että pitää oikein useampi aloitus tehdä.

No, kaipa se on jollekin eräänlainen raamattu :)
 
vierailija
Muakin hymyilyttää...herra valittaa, että mv-alotukset häirihtee häntä, mut silti aktiivisesti itse ylläpitää niitä toimimalla vasta-argumentoijana :D (Tosin hänen argumentit on just sitä ihteään, miksi mv:n sisältöä tituleeraa :D) Siitähän se keskustelu herkiää ;)
 
Asioiden ratkomista asiankannattajan tapaan :D Poissa silmistä, poissa mielestä. Eiks keskustelupalstojen tarkotus oo just vaihtaa mielipiteitä ja keskustella, silloinkin, ja eteenkin silloin, kun ollaan eri mieltä asioista?
Kas kummaa? Mulla on tällä palstalla vain yksi henkilö estolistalla. Ihan hänen omasta toiveestaan. Tai siis tarkkaan ottaen hän toivoi, että en kommentoisi hänen viestejään. Ja ainoa tapa millä edes vahingossa ei tule kommentoitua on estolista. Se on asiankannattajamainen ratkaisu. Mut se on ihan siksi, että kunnioitan pyyntöään.

"Vierailijaa" ei saa estolistalle. Jos sais niin laittaisin heti.
 
Asiankannattajan viestitkin on sontaa, koska ne on aina samaa matumyönteistä länkytystä. Lisää irtopäänroikottajamatuja Suomeen ja sitä rataa.
Ihan noin niinku huvin vuoksi...

Kokeiles etsiä ensimmäinenkin mun kirjoittama viesti jossa mä ihannoin irtopääroikotuksia.

Voi että mua harmittaa puolestasi kun semmoisia ei ole muualla kuin sinun pikkusieluisessa päässäsi. Kokeilisit edes joskus lukea muuta kuin sitä mitävittua. On olemassa myös selkokirjoja - ihan tavuviivoin.
 
vierailija
Kas kummaa? Mulla on tällä palstalla vain yksi henkilö estolistalla. Ihan hänen omasta toiveestaan. Tai siis tarkkaan ottaen hän toivoi, että en kommentoisi hänen viestejään. Ja ainoa tapa millä edes vahingossa ei tule kommentoitua on estolista. Se on asiankannattajamainen ratkaisu. Mut se on ihan siksi, että kunnioitan pyyntöään.

"Vierailijaa" ei saa estolistalle. Jos sais niin laittaisin heti.
Luetun ymmärtäminen, hoi! Missäs luuraat? :D Päättömästähän tässä siis ei ollut kyse...siitä kyllä, että sinä leikit palstapoliisia ja yrität asetella sääntöjä siitä, että sen että mistä aiheista tällä palstalla saa keskustella. :D
 
  • Tykkää
Reactions: päätön

Yhteistyössä