Hyvä ja edullinen kampaaja Turussa (miel keskusta-alueella)!

  • Viestiketjun aloittaja turkulainen pää
  • Ensimmäinen viesti
turkulainen pää
mulla on niiiiiin paljon karseita kokemuksia kampaajista, että en tiiä mihin menisin pääni nypityttämään .... värjätä en anna kampaajan enää ikinä!!! mutta hyvän kampaajan käsiin voisin mennä leikkauttamaan.

hyviä vinkkejä Turusta??

Kiitops!
 
ap
Kupla kuulostaa tutulta mutta myös antaa mielikuvan kalliista.

viimeksi kävin Sirissä ja :X

yhden nimeä en muista, mutta oli yliopistonkadulla siinä jossain Anttilaa vastapäätä yläkerrassa... siitä on pari vuotta aikaa, mut lopputulos oli väreineen ja leikkauksiin aivan järkyttävä..

sokoksen kampaamosta tulin kans tyyliin itkien kotiin, mut ei taida enää olla keskustan sokoksella kampaajaa... minneköhän lie siirtyneet terrorisoimaan ihmisten kuontaloita :/

 
ap
vähä-hämeenkadulla on Parhain Päin ja se on ollut ihan ok - kampaaja jopa kehuu aina itselaittamaani väriä, mutta saattaa tosin jotain hiusten ohuuteen liittyen hiukan sanoa mielestäni liian arvostelevaan sävyyn. Mut leikkaa hyvin, ei siinä mitään. Hän vaan on nyt sairaslomalla, niin siksi etsin vierasta.
 
mie
Hämeenkadulla, Tyylihiukset. Mielestäni tosi hyvä ja kohtuu edullinen ja saa myös opiskelija-alennuksen (jos sattuu opiskelija olemaan). Vakiasiakas olen ollut jo 10 vuotta :)
 
ap
muuten - se kampaamo kupittaan aseman euromarketin yhteydessä on hyvä, mutta mun mielestä hiukan liian kallis n. 30e leikkaus. mut hyvä oli, suosittelen, jos raskii maksaa ton verran. kampaajan äiti antoi mulle käsihierontaa samalla :) :)
 
"annukka"
Mullakin on ollut kauhukokemuksia kampaamoista, tukka on ollut ties mitä milloinkin ja uneen olen itseni itkeny monesti. Nyt löysin tytöt Parturi- kampaamo Paris:sta uudenmaankadulta enkä enää vaihda. tytöt eivät siellä petä, suosittelen.
 
"Anna"
Tykkään todella paljon 11. hetkestä.. niin ihanaa asiakaspalvelua ja todella taitava porukka :) Itse olen käynnyt siellä asiakkaana n. 4 vuotta enkä ikinä vaihtaisi toiseen kampaamoon! Kävin kerran toisessa kampaamossa pari vuotta sitten työmatkan takia ja silloin kyllä huomasi laadun eron. Ei voinnut oikein verrata 11. hetkeen :)

suosittelen siis oikein lämpimästi 11. hetkeä! :)))
 
"niksu"
Rockin Mollies Maariankadulla! Edulliset hinnat verrattaen keskustan muihin kampaamoihin.Nuoret yrittäjät ja rento mesta.Varatkaa aika Susannalle,kävin hänellä ja olin todella tyytyväinen :) Tuosta paikasta tuli uusi lemppari.
 

Yhteistyössä