Hyvä joulumieli tosiaankin.

Kävin just lunastamassa ennen joulua tämän palstan kautta lähettämäni paketin, oiskohan lähetyskulut ollu jotain alta kympin ja nyt sitten lunastus 8,50 euroa. Viimeinen kerta kun osallistun tähän keräykseen, niin paljo alkoi ärsyttää.
 
kivakiva
laita sitten sen saajan tiedot talteen ens vuotta varten, ihan sen takia että jos päätätkin osallistua niin et ainakaan samalle henkilölle laita.

ikävää tuommonen. mitä siinä sun paketissa oli?
 
oli pikkuvauvalle vaatetta, ihan avoimesti pyyteli tuolla ketjussa ja olikin varmaan saanut useamman lähettäjän. Sitä en tajua että miksei vaivautunut hakemaan pakettia postista, vai onko sattunut jotain ihan ymmärrettävää. Että ärsyttää. Yvtä toki laitoin mut ei oo vielä vastannu.
 
No maksoinpa hyvinkin ja sitte tosiaan vielä tuon 8,5 euroa lunastuksesta. Toivon tosiaan, että on joku hyvä syy miksei hakenut pakettia. Väärä osote tai joku muu. Postista sanoivat että niitä pakettikortteja menee vielä toinenkin, jos ei ole 2 viikon sisällä lunastanut... että yvtä odotellessa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nimi ja osoite palstalle, eniro.fi:stä saa numerotiedot niin voidaan soitellakin.
no ei nyt tälleen tarvi tietenkään.

mutta ikävä homma jokatapauksessa :( ehkä siellä on sattunu sitten jotain etteivät oo päässee hakemaan pakettia. tai sitten ei vaan ole enää kiinnostanu.

 
kivakiva
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nimi ja osoite palstalle, eniro.fi:stä saa numerotiedot niin voidaan soitellakin.
no ei nyt tälleen tarvi tietenkään.

mutta ikävä homma jokatapauksessa :( ehkä siellä on sattunu sitten jotain etteivät oo päässee hakemaan pakettia. tai sitten ei vaan ole enää kiinnostanu.
niin ja olin siis sama kun tuo kivakiva :ashamed:

 
mun mielestä postista ei nykyään enää lähetetä kuin yksi kortti missä lukee että säilytetään kaksi viikkoa. Jos et muista hakea ni sitte oma moka :( Ite oon ainaki sellanen lahopää että toi toinen muistutus olis kyllä hyvä olemassa...
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
mun mielestä postista ei nykyään enää lähetetä kuin yksi kortti missä lukee että säilytetään kaksi viikkoa. Jos et muista hakea ni sitte oma moka :( Ite oon ainaki sellanen lahopää että toi toinen muistutus olis kyllä hyvä olemassa...
Mä missasin hiljattain yhden tilaamani paketin. Vain yksi lappu tuli, jossa tosiaan tuo 2 viikkoa ja sen jälkeen palautetaan lähettäjälle.

 

Yhteistyössä