Hyvä mieli - kipeät jalat ja pakarat

Mie en oo oikein pyöräilyihmisiä... viimekesänä taisin fillaroida jonkun 10km yhteensä koko kesänä, ja nyt sit tänään piti ihan ottaa ja koittaa että miltä se fillarointi tuntuikaan.

Ja vastaushan on, että ihan kamalalta. Syy voinee toki olla siinä vanhassa mummopyörässä, jossa oli vielä vähän lutkut renkaat ja muutenkin se on raskas poljettava, kun ketjut oli kuivat ja joka polkaisulla poljin jossain vaiheessa hinkasi ja hankasi ketjusuojaan.

Ja aina vapaalla laskettelun jälkeen kun piti alkaa uudestaan sotkemaan, niin poljin löi ikäänkuin tyhjää ensimmäisen neljänneskierroksen.
Pyörä nirisi ja narisi ja kaiken kukkuraksi satulakin oli vähän rikki ja sieltä joku jousi painoi ikävästi pakaralihakseen niin, että tais jäädä joku kestopainauma pakaraan *auts* Ja se satula oli vielä aavistuksen liian matalallakin.

Mutta niin vaan tein mitä päätinkin ja kävin sen 10km lenkin ajamassa - ihan vaan siksi, että poika sellaisen haasteen heitti. Hän ajoi samaisen lenkin maanantaina ja kiusoitteli sit, että mie en varmaankaan samaan kykene. Mutta olipa mukavaa, kun tulin takas, niin poika sanoi: ”Äiti, mä oon susta tosi ylpeä!” :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: as if
hyvää kesää teille
Hyvä sinä! Aina siitä saa itselleenkin jotain. Pyöräilen kesät ja talvet töihin ja kaikki matkat. Kävely on minulle huonompaa, nytkin päkiä turvoksissa. Täytyy kait käydä näyttämässä lekurille.
Ihanaa kun ison perheesi kanssa saat myös omaa aikaa.
Fillarointi on niin rentouttavaa.
 

Yhteistyössä