Hyvä ostos TV shopista

ssss
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri Kaarina:
Onko niitä?

Toisessa ketjussa joku kehuu H2O moppia. Voiko se olla hyvä?

Mulla on Magic Bullet. Se on huono. Se pitää niin kovaa metetliä että tarttis kuulosuojaimet että sitä voisi käyttää.
Mikä se on?
Kaveri kehui kovasti sitä pilateshommaa mis on se rengas..
Mie oisin halunnu sen ihme starfiber-moppi vai mikä lie oli.
 
A shadieeyah
h2o mopista mulla on netanttilan versio ja on hyvä.Kyllä se lian putsaa tosi siististi lattiasta pois. Tavallinen moppi :LOL: ei se puhasta tee..vasta mopattu lattia ku tolla otat lattian niin kyllä hävettää :ashamed: sen verta lähti likaa ettei tosi.
 
A shadieeyah
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=217978&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10007&compartmentId=10058&categoryId=10276
tää on siis vastaava ja hyvä on..okei ei kolmiomallinen mutta sama teho ja toiminnot jne
 
Alkuperäinen kirjoittaja ssss:
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri Kaarina:
Mulla on Magic Bullet. Se on huono. Se pitää niin kovaa metetliä että tarttis kuulosuojaimet että sitä voisi käyttää.
Mikä se on?
Tehosekoitin + silppuri + mehulinko. Tai jotain sellaisia. Ostin korvaamaan sauvasekoitinta. Enkä kylläkään TV shopista vaan hobby hallista ostin samanlaisen. Oikeastaan se tekee kyllä hyvää pirtelöä, mutta meteli on jova.
 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=217978&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10007&compartmentId=10058&categoryId=10276
tää on siis vastaava ja hyvä on..okei ei kolmiomallinen mutta sama teho ja toiminnot jne
Kauanko sulla on ollut se?
Pysyykö parketit tosiaan ehjinä vaikka pesee noin kuumalla?
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri Kaarina:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=217978&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10007&compartmentId=10058&categoryId=10276
tää on siis vastaava ja hyvä on..okei ei kolmiomallinen mutta sama teho ja toiminnot jne
Kauanko sulla on ollut se?
Pysyykö parketit tosiaan ehjinä vaikka pesee noin kuumalla?
mitähän se ois ollu..2kk? meillä ei oo parkettia että meillä on muovilattia mutta kyllä pysyy puhtaana(ja kiiltää pitkään puhtautta putsaamisen jälkeenkin toisin kuin mopilla). Joten uskoisin sen toimivan parkettiinkin. Ehjänä pysymisestä en tiiä.
 
märät lattia
tuosta H20 mopista sanoisin, että innolla sitä odotin, mutta se osoittautui aivan katastrofiksi.
ensinnäkin jos piti saada puhdasta jälkeä piti höyryä sumuttaa paljon, siitä taas seurasi, että lattiat jäivät aivan märiksi - meillä on laminaatit ja pelkäsin niiden menevän aivan piloille.
toinen huono juttu oli se, että eihän se laite mahtunut mihinkään - eli kaikki alustat piti sitten mopata normaalisti. uskon kyllä höyryn puhdistavaan voimaan, mutta tämä tuote oli ihan huuhaata - palautin sen, mutta kehtasivat vielä lähetellä karhukirjeen maksamattomasta laskusta - no, onneksi sekin selvisi sitten puhelinsoitolla.
 
maria
Olen itsekin tilaamassa kyseistä tuotetta. En siis ole vielä kokeillut itse, mutta sitä jo käyttäneet ovat sanoneet, että juuri tuo ostos-tv:n versio on huono. Jättää lattian märäksi ja sen myötä myös raidat lattiaan. Ei siis vaikuta lattia kovin puhtaan näköiseltä vaikka voisi puhdas ollakin.
Sen sijaan nämä vastaavat mopit NetAnttilasta ovat kuulemma tosi hyviä. Siistiä ja puhdasta jälkeä ilman raitoja tai märkiä lattioita.
Mutta entäs sitten se maton pesu? Olisiko kukaan kokeillut laitetta mattoihin? Itse vähän pelkään, että matot eivät kestäisi niin kuumaa. Kertokaahan kokemuksia!
 
Elviira
Minulla on moppi ja koetin pestä mattoja onnistumatta sinä alkuunkaan. En käytä laitetta enää mihinkää, mutta haavelen tällä hetkellä *Eko King/ Delphin huippuimurista (pesee, huuhtelee ja huivaa samalla kertaa, hinta messuilla yli 2000?).
 

Yhteistyössä