hyvä puuteri

  • Viestiketjun aloittaja finninaama
  • Ensimmäinen viesti
finninaama
Mikä on hyvä kivipuuteri sekaiholle, siis näppyjä mutta kuiva iho? En ole hakemassa mitään meikkipuuteria. Siis sellainen kivipuuteri joka pysyy ihossa, ja purkissa pitäisi olla paikka puuterisienelle. Lumene ja body shop kokeiltu, muita ehdotuksia?
 
finninaama
Mulla on välillä meikkivoidetta ja sen päälle pitäisi laittaa kivaipuuteria. Ei kai meikkivoiteen päälle laitetta meikkipuuteria?? En ole kyllä näissä asioissa mikään haka, kun meikkaan aika vähän..
 
Mulla on Make Up Storen puuteri ja siihen olen ollut suht. tyytyväinen. Itse en pintakuivaan ihooni juuri puuteria laita ellei ole pakko. Kannattaa hankkia kunnon kosteuttaja joka ei tuki ihohuokosia niin puuteriakin voi käyttää vapaammin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja finninaama:
Mulla on välillä meikkivoidetta ja sen päälle pitäisi laittaa kivaipuuteria. Ei kai meikkivoiteen päälle laitetta meikkipuuteria?? En ole kyllä näissä asioissa mikään haka, kun meikkaan aika vähän..
Sanoinhan, että eri asia. Irtopuuteri ei ole kivi, vaan sellaista jauhetta jota laitetaan meikkivoiteen päälle. Paljon parempi ja sitä on helpompi käyttää. Kysy myyjältä kaupassa! =)
 
kops
Alkuperäinen kirjoittaja finninaama:
Mulla on välillä meikkivoidetta ja sen päälle pitäisi laittaa kivaipuuteria. Ei kai meikkivoiteen päälle laitetta meikkipuuteria?? En ole kyllä näissä asioissa mikään haka, kun meikkaan aika vähän..
siis ite oon laittanu meikkivoiteen päälle irtopuuteria, maxfactor on suosikki.
 
finninaama
Mulla on tosi harvoin meikkivoidetta ja siinä päällä puuteria. Yleensä vain kostutan ihon aamuin illoin voiteella, mutta siitä huolimatta iho on tosi kuiva, varsinkin näin talvella. Nyt lähdössä viikonloppuna juhliin ja tarkoitus olisi hieman ehostautua:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja finninaama:
Mulla on tosi harvoin meikkivoidetta ja siinä päällä puuteria. Yleensä vain kostutan ihon aamuin illoin voiteella, mutta siitä huolimatta iho on tosi kuiva, varsinkin näin talvella. Nyt lähdössä viikonloppuna juhliin ja tarkoitus olisi hieman ehostautua:)
Jos kosteutat 2x päivä ja iho on silti kuiva niin silloin ei oo tarpeeksi tuhtia rasvaa :p
 

Yhteistyössä