Hyvä vartalovoide raskaana olevalle?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Millä saa ihon pysymään kimmoisana ja muutenkin hyvänä raskauden aikana?

Iho ei kuiva, mutta semmoinen "eloton" koko kropassa. Raskausarpia voiteen ei tarvitse ehkäistä, niitä on jo muutenkin ettei muutamat lisäarvet enää missään tunnu.
 
Mä olen hyvä esimerkki. Ei yhtään raskausarpea ja kiloja tuli yli 21kg. Alkupaino oli noin... 52kg...
Kokeile Galenic paris, ELANCYL tuotteita. tarkoitettu raskausajan ihonhoitoon :heart:
Syö myös omega3:sta joka sisäisesti virkistää ihoa ja koko kehoa ja vauvallekin hyväksi suomalaistutkimustenkin mukaan.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Mä olen hyvä esimerkki. Ei yhtään raskausarpea ja kiloja tuli yli 21kg. Alkupaino oli noin... 52kg...
Kokeile Galenic paris, ELANCYL tuotteita. tarkoitettu raskausajan ihonhoitoon :heart:
Syö myös omega3:sta joka sisäisesti virkistää ihoa ja koko kehoa ja vauvallekin hyväksi suomalaistutkimustenkin mukaan.
Mistä sitä saa?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Mä olen hyvä esimerkki. Ei yhtään raskausarpea ja kiloja tuli yli 21kg. Alkupaino oli noin... 52kg...
Kokeile Galenic paris, ELANCYL tuotteita. tarkoitettu raskausajan ihonhoitoon :heart:
Syö myös omega3:sta joka sisäisesti virkistää ihoa ja koko kehoa ja vauvallekin hyväksi suomalaistutkimustenkin mukaan.
Mitäs nuo voiteet suunnilleen maksaa? Vaikka jos vaan saa tän nahan kuntoon niin ei se hintakaan niin haittaa.
Mulla viime raskaudessa tuli painoa vain vajaa 7kiloa ja silti arpia, ekassa 13kg lisää ja arpia. Ei vaan nahka kestä mahan kasvua vaikkei painoa juuri tuliskaan.
 
Suosittelen myöskin Body Shopin voiteita. Hinta-laatusuhde superhyvä ja tarpeeksi tuhtia tavaraa, kun iho kuivuu näin talvella.

Käytin itse myös kolme tuubia Biothermin raskausajan voidetta, mutta koska en myöskään ole altis raskausarville, vaihdoin BS:n edullisempiin tuotteisiin.
 
santtu
Itse olen tykännyt käyttää Essexin lotionia selkään, käsivarsiin jne ja Decubalia rintojen ja vatsan alueelle, jalkoihin jne. Iho on pysynyt todella hyvässä kunnossa, eikä raskausarpia ole tullut. Jalkapohjia myöten iho on pehmeä ja sileä. Apteekista saa ja ihan edullisia perusrasvoja ovat ;)
 
MÄ en juurikaan ole käyttänyt rasvoja eikä silti ole arven arpea...
kaksosetkin mahassa olleet...

Satunnaisesti käytin suihkun jälkeen perusvoiteita.

Mutta mä uskon että jos iho on revetäkseen niin se repee.Ja toisekseen,jos ihoa jatkuvasti kostuttaa ulkoapäin,se tottuu siihen eikä elimistö itse kostuta sisäisesti.sillä sisäinen kosteushan se tärkeetä iholle on.

http://www.aijaa.com/v.php?i=3214391.jpg

tossa näkee mun mahaa viidennen lapsen masussa ollessa.Kuva 4 pvää ennen pojan syntymää.Eli viimeinen raskaus.
 
eipä tehoa
Rasvaamisella ei ole vaikutusta raskausarpien tulemiseen tai tulemattomuuteen. Se riippuu ihokudostyypistä, joka taas riippuu geeneistä. Tasan ei mene onnen lahjat. Kutisevaa mahaa voi rasvata vaikka perusvoiteella, ei siitä haittaakaan ole.
 
suosikki
Mulla oli myös tuo BodyShopin kaakaopuikko mikä tarkoitettukin raskausiholle. Ei tullut arpia yhtään ja muutenkin tykkäsin. Joillekin se tuoksu voi olla ällöttävä.
 
Mä rasvailin innokkaasti Body shopin kaakaostikillä, ainakin ihanan tuoksuista jos ei muuta.
Raskausarpia tuli masuun vasta sektiossa; runnoivat ilmeisesti toisen puolen nahkat niin voimallisesti. Ei auttaneet voiteet ei.
 

Yhteistyössä