Hyvä vinkki iholle??

  • Viestiketjun aloittaja "Marjaana"
  • Ensimmäinen viesti
"Marjaana"
Yks kaks finnejä tuppaa tulemaan sinne tänne, jatkuvalla syötöllä...
Ennen ollut aina hyvä iho, eikä ole tarvinnut erikoisempia ihojuttuja käyttää.

Mitä ihonhoitotuotteita suosittelette? Finnejä tulee päivittäin, kipeitä :(

Kasvovesi? Puhdistusemulsio? Kasvorasva??
 
"vieras"
minulla oli ennen ongelmaiho. sekä kasvoissa että selässä. tätä nykyä ihoni on kuin uudesti syntynyt, olen todella ylpeä siitä!

Aloin syömään diane nova e-pillereitä. alle kuukaudessa huomasin muutoksen.
nyt olen raskaana joten e-pillereitä en syö, mutta bactosan kapseleita syön ja ne pitävät edelleen ihon kauniina. syön myös kalaöljykapseleita. nekin auttavat.

tuotteet joita käytän ulkoisesti: Clinique rasvoittuvan ihon kasvovesi. Clinique kasvosaippua (palasaippua aknen hoitoon). Kasvovoiteeni ACO Spotless (aknen hoitoon)
 
[QUOTE="vieras";22937715]minulla oli ennen ongelmaiho. sekä kasvoissa että selässä. tätä nykyä ihoni on kuin uudesti syntynyt, olen todella ylpeä siitä!

Aloin syömään diane nova e-pillereitä. alle kuukaudessa huomasin muutoksen.
nyt olen raskaana joten e-pillereitä en syö, mutta bactosan kapseleita syön ja ne pitävät edelleen ihon kauniina. syön myös kalaöljykapseleita. nekin auttavat.

tuotteet joita käytän ulkoisesti: Clinique rasvoittuvan ihon kasvovesi. Clinique kasvosaippua (palasaippua aknen hoitoon). Kasvovoiteeni ACO Spotless (aknen hoitoon)[/QUOTE]

Paljonko on diane nova e-pillerit kk paketti ja 3kk paketti? Entäpä mistä kaupoista saa tätä Clinique merkkiä? Pitäisiköhän tuo kalaöljykapsleitakin ostaa... Kirjoitin äsken harmaana.:wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;22937754:
mä oon nyt kans syönyt e-pillereitä,oissa samat aineet ja hormoni määrät kuin diane novassa,mutta ei oo vielä naama helpottunut...mulla maksoi tuo 3kk:n paketti jtn.8€ vai oliko allekin
Mikä merkki kun noin halpa on?? Mulla iät ajat ollut mercilone, sekö se aiheuttaa tän naaman :/
 
"VIERAS"
Diane Nova pillerit ovat ilmeisesti ainoat e-pillerit joita saa kelan korvauksella (lääkäri määrää ne tuolloin aknen hoitoon) ja 1kk pakettti jää maksamaan reilun vitosen.

Clinique merkkiä myy mm. stockmann, sokos tms. Palasaippua maksaa n. 15eur, kasvovesi 30-40eur. (kallista mutta iso pullo kestää VUODEN).

Kalaöljy kapseleilla on todella positiivinen vaikutus ihoon, suosittelen!!
 
"vieras"
mulla oli ennen huono iho,mut nyt ollaan menossa parempaan suuntaan:ihon pesuun sebamed pesuneste,kasvovesi on milloin mitäkin,kasvovoiteena iltaisin bm28 ja aamuisin bm rasvaisen/normaali ihon voide, jos finnejä tulee ihan urakalla niin sitten pesen naamani suolasaippualla
 

Yhteistyössä