Hyväksytkö jos joku kiusaa lastasi?Oisko kiva?

  • Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mun mielestä tällä palstalla helposti pelkkä erimieltä oleminen on jonkun mielestä hyökkäys jotakuta kohtaan..
Taidan olla samaa mieltä.
Ihmisen on -myös lapsen- kestettävä se, että kaikki ei ole samaa mieltä. Ei ole kiusaamista, jos joku sanoo että "mä en tykkää vaaleanpunaisesta" mutta jos sanoo että "olet tyhmä, koska tykkäät vaaleanpunaisesta" se on kiusaamista.
 
ihquu
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Ai et, niin aattelinkin. Kannattaa myös itse miettiä kiusaako palstalla ketään, aika moni ilkeilee Savannalle ym "erilaisille". Tosi noloa käytöstä!

Minusta on Savannalta tosi noloa käytöstä avautua koko kansalle ja näin asettua alttiiksi kritiikille. Jos haluaa kirjoittaa KAIKEN, pitää olla valmis myös vastaanottamaan vaikka mitä niskaan satais. Näin se on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihquu:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Ai et, niin aattelinkin. Kannattaa myös itse miettiä kiusaako palstalla ketään, aika moni ilkeilee Savannalle ym "erilaisille". Tosi noloa käytöstä!

Minusta on Savannalta tosi noloa käytöstä avautua koko kansalle ja näin asettua alttiiksi kritiikille. Jos haluaa kirjoittaa KAIKEN, pitää olla valmis myös vastaanottamaan vaikka mitä niskaan satais. Näin se on.
No eui se nyt ihan noinkaan voi olla.
Kyllä pitäisi osata sanoa kauniisti olevansa eri mieltä tai esim. pitävänsä toisen käytöstä vastuuttomana tms. Aina voi sanoa että minusta tuollainen käytös on... On aivan eri asia sanoa sinä olet...
 

Yhteistyössä