Hyväksytkö sananvapauden poistamisen suomesta, jos se tarvitaan hallituksen pelastamiseksi?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ilman lähteitä nää aloitukset jää aika tyngäksi. Kaikilla ei ole aikaa roikkua uutissivustoilla kaiken päivää joten uutiset kehiin jos haluaa keskustelua aiheesta.
 
vierailija
Eiköhän tuo ole aapeen houreita eli uutisankka. Tottakai persut myisivät sananvapauden ilmaiseksi ja isoäiti tulisi kaupanpäällisenä.
Ap. on luultavasti lukenut Ylen uutisen välikohtauksesta. Uutisen lopussa mainitaan kyseisen maan äänestävän sananvapauden rajoittamisesta.
Ei ihminen ehdi eikä jaksa seurata kuin murto-osan uutisvirrasta vaikka aikaa oloneuvoksena kuten minulla on yllin kyllin. Tällä palstalla vääritellään uutisia eikä mihinkään voi luottaa. Osa kirjoittajista käsittää lukemansa väärin.
 
vierailija
Ap. on luultavasti lukenut Ylen uutisen välikohtauksesta. Uutisen lopussa mainitaan kyseisen maan äänestävän sananvapauden rajoittamisesta.
Ei ihminen ehdi eikä jaksa seurata kuin murto-osan uutisvirrasta vaikka aikaa oloneuvoksena kuten minulla on yllin kyllin. Tällä palstalla vääritellään uutisia eikä mihinkään voi luottaa. Osa kirjoittajista käsittää lukemansa väärin.
Vääristellään vai väritellään?
 
vierailija
Vääristellään vai väritellään?
Jos Timo Soinin puheet pitävät paikkansa, tämä palsta on persujen puolutoimiston värväämien trollien hallussa. Olen jatkuvasti heidän maalituksen kohteena, ja viestejäni on jo kauan vääristelty, muokattu ja lihavoitu. En ole vielä huomannut tekstieni väritystä. Omppu-setä vaihtelee teksteissään värejä, fontteja jne. Ohitan nykyään ruokakaupan heviosaton omenat. Ehkä siihen vaikuttavat tämän palstan epämiellyttävät assosinaatiot omenista.
 
vierailija
Ilman lähteitä nää aloitukset jää aika tyngäksi. Kaikilla ei ole aikaa roikkua uutissivustoilla kaiken päivää joten uutiset kehiin jos haluaa keskustelua aiheesta.
Minusta tuossa otsikossa oli kyllä ihan kysymys. Kaipa siihen sitä keskustelua kaivattiin, ei uutiseen?


Kaiken ei tarvitse olla julkista.
Ilman sananvapautta ei ole sellaista valtiota, jota haluaisin. En tiedä, olisiko kriisitilanne, kuten sota, kuitenkin sellainen, että sananvapauden saidi perua väliaikaisesti.
 

Yhteistyössä