hyvän digikameran ominaisuudet? paljon megapixeleitä?

  • Viestiketjun aloittaja ulapalla?
  • Ensimmäinen viesti
pk
Ei niillä megapikseleillä niin väliä ellet aio mitään megasuurennoksia ottaa. Suurin osa ei edes käytä tarkinta mahdollista, vie muistia.

Millaisen kameran haluat, taskukameran vai?
 
Alkuperäinen kirjoittaja pk:
Ei niillä megapikseleillä niin väliä ellet aio mitään megasuurennoksia ottaa. Suurin osa ei edes käytä tarkinta mahdollista, vie muistia.

Millaisen kameran haluat, taskukameran vai?
KOmppailen, ei niillä pikseleillä ole muuta virkaa, kun että jos meinaat teettää jotain yyber suuria suurennoksia niistä kuvistas.

Se riippuu millaseen kauvaukseen kameraa tarviit, sen mukaan alat kattelemaan sopivaa.

 
Mitä isompi näyttö sen enemmän se syö virtaa. Jos arvostaa kuvanlaatua ja valintamahdollisuuksia niin järkkäri. Jos haluaa taskukokoisen, ei voi saada huippua kuvanlaatua.
Mun pokkareista paras on ollut mun kännykän kamera. Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin.
 
Järkkärissä vaan tulee eteen (ainakin mulle) se et siihen pitää panostaa ja oikeesti opiskella sen käyttö. Siks mä olisin ainakin halunnut vähän laadukkaamman pokkarin ja s90 olis ollu oikee oiva siihen. Mut kyllä oon ihan tyytyväinen tohon ixuseenkin. Ihan kelpo kuvia silläkin saa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ihan vaan näpsimiseen:) mut ettei tartte olla ihan liikkumati et tulee hyvä kuva:D ? mitäs tua ixus maksaa?
No minä suosittelisin pokkarin tilalle digijärkkäriä.
Maksaa hieman enemmän, mutta saa kerrfalla kunnollisen kameran.

Minä laitoin digijärkkärin oikeastaan ihan vaan siksi, että saan otettua liikkuvista koirista kunnollisia kuvia.
Enkä enää pokkariin vaihtais.
 

Yhteistyössä