Hyviä kampaamoja, oikeasti ammattitaitoisia kampaajia siis Jyväskylässä!

  • Viestiketjun aloittaja helppiä
  • Ensimmäinen viesti
helppiä
Vinkkejä otetaan vastaan. Ei mitään harjoittelijoita tai 70-vuotiaita irmoja, jotka osaavat vain laittaa mummojen tukkaa ja tehdä permanentteja.. Hintatasolla ei ole niin väliä, pääasia on laadukas työjälki ja ammattitaito ja se, että kampaajalla on silmää. Olen vasta muuttanut ja pitäisi päästä kampaajalle, mut en uskalla ihan summassa valita, vaikka täällä noita kampaajia näyttääkin olevan pilvin pimein.

Eli parhaat vinkint kehiin!
 
i
Tukka oli paremmassa kuosissa kuin koskaan käytyäni Keljon Prisman kampaamossa! Asiakaskuntaan kuuluu ihan kaikenikäisiä, joten luulis osaavan leikkaavan monenmoisia päitä. Nuoria ammattilaisia ovat eikä mittään nutturamummeleita kähertelemässä bingokiharoita :) hieman hintava, mutta laadusta maksaa mielellään. Varsinkin, kun kampaamokäynnin yhteydessä tarjosivat kahvia keksien kera.
 
Äänekoskella, noin puoli tuntia Jyväskylästä on avattu uusi, todella hyvä ja trenditietoinen parturi-kampaamo nimeltään HiusStudio Uni: http://hiusstudiouni.fi/
Jos matka ei ole este niin suosittelen ehdottomasti!!
 
Juliet
Korpiselle en mene enää ikinä. Enkä Hairstoreen. Löysin oman kampaajani kauempaa Jyväskylästä. Hyvin ammattitaitoinen, kiertelee paljon erilaisissa näytöksissä yms.

Joku on kehunut Sokoksessa olevaa hyväksi =)
 
ei ole vielä hyvää löytynyt
Alkuperäinen kirjoittaja Juliet:
Korpiselle en mene enää ikinä. Enkä Hairstoreen. Löysin oman kampaajani kauempaa Jyväskylästä. Hyvin ammattitaitoinen, kiertelee paljon erilaisissa näytöksissä yms.

Joku on kehunut Sokoksessa olevaa hyväksi =)
Kerro toki meillekin tämä hyvä kampaaja. :) Minä haluaisin kampaajan, joka osaisi katso ammattitaidolla, että millainen malli ja väri mulle sopisi.
 
minä vaan..
Väinönkeskuksen 3 kerroksessa olevaa Jevelyä suosittelen, uusi mutta mahtava palvelu, eikä hinnat huimaa päätä.. Mulle teki ihan mahtavan mallin muutoksen ja värin.. Yhdessä puhuttiin ja suunniteltiin millainen tukka mulle sopis ja ihan mahtava tuli, niin leikkauksesta ku väristäkin!
 
"tepa"
Kuokkalassa hiushoitola miss-style ja siellä Päivi-niminen kampaaja. Tekee huolella ja laadukkaasti.
Osaa ehdottaa uutta mallia ja väriä, jos on tarvis.

http://www.miss-style.fi/
 
iines3
Hei kertokaapa vinkkiä kampaajasta Jkl:ssä, joka taitaa pitkien hiusten mallit ja värit. Eikä ole ensimmäisenä leikkaamassa polkkatukkaa!! Tietää siis, että pitkiinkin hiuksiin voi leikata mallin eikä vain tasaa latvoja. Monta paikkaa kokeiltu, mutta pettymys tullut jokaisesta. Eikö tosiaan tällaista kampaajaa seudulta löydy?!?
 
"vippis"
Mä käyn nykyään aina vain ja ainoastaan Aki Korpisella. Siis Studiolla, ei koululla. Kaikki joiden käsittelyssä oon käyny niin olleet tosi hyviä, mutta suosikkini on Essi. Aivan uskomattoman upee lopputulos aina!
 
-tyttönen_
Ehdottomasti Gaala. Itse vierailin ensimmäistä kertaa, mutta ystäväni on käynyt useammin ja hänellä aina ihanat hiukset! Johannalla ja Essillä on kaverini käynyt ja tykännyt molemmista. Uudesta tytöstä en tiedä mitään.
 

Yhteistyössä