Hyvin surisee

Mulla surisee ihan muusta syystä. Eikä oo mikään vibra, vaan pirullinen lentsu, joka on työntänyt minun pään täyteen räkää ja tukkinut korvatkin niin, että olo on kuin kaivossa olisin. Palelee ja äänet kuuluu huonosti. Ja surisee päässä.
 
p@ula
Mulla surisee ihan muusta syystä. Eikä oo mikään vibra, vaan pirullinen lentsu, joka on työntänyt minun pään täyteen räkää ja tukkinut korvatkin niin, että olo on kuin kaivossa olisin. Palelee ja äänet kuuluu huonosti. Ja surisee päässä.
No voi...
Hiilarit minimiin ja munakaskuurille. Leipäjuustoa välipalaksi ja ruoaksi vaikkapa Naapurin kananlihaa.

Tämän halusin laittaa Miikalle, mut ei voi kirjoittaa, kun pitäisi rekkautua ja minähän en halua niitä yksäreitä enkä kekesejäkään:)

Tässä:
http://kemikaalicocktail.blogspot.fi/2008/08/luomuviini-viikonloppuun.html

Kurkumaa voit laittaa ruokiin, niin se olo helpottuu ilman kipulääkkeitä.
 
p@ula
Voisitte kokeilla, jos ette sit ole auringossakaan, tuota jos tulee poskiontelotulehdus:
http://english.bionorica.de/respiratory-tract/sinupret®.html

Se on valotoksinen, mut eikai se haittaa, jos pysyy sisällä. Mulla lähti viimeksi poskiontelotulehdus sillä, kolmessa päivässä. Mut tarvii kai mennä rapakon takaa halemaan? En tiedä. En antanut pöpöille yhtään hiilariakaan silloin, mut en tiedä, kumpi vaikutti enemmän. Pääasia, et lähti pois. Vuosikausia sitten mulla oli krooninen poskionmtelotulehdus. Oli tuossakin aineita, jota en yleensä ottaisi, kuten se väriaine mut eihän niitä poiskaan saa...
 
No voi...
Hiilarit minimiin ja munakaskuurille. Leipäjuustoa välipalaksi ja ruoaksi vaikkapa Naapurin kananlihaa.

Tämän halusin laittaa Miikalle, mut ei voi kirjoittaa, kun pitäisi rekkautua ja minähän en halua niitä yksäreitä enkä kekesejäkään:)

Tässä:
http://kemikaalicocktail.blogspot.fi/2008/08/luomuviini-viikonloppuun.html

Kurkumaa voit laittaa ruokiin, niin se olo helpottuu ilman kipulääkkeitä.
Juu, nimenomaa karppaan. Luultavasti turvotus enteilee naistenvaivoja, tai sit oikeasti olen raskaana
 
p@ula
Mulle on tullut "allergia" sarvikuonoa kohtaan. On mulla se, mutta välttelen viimeiseen asti sen käyttöä, kun se on epämiellyttävää, vaikka osaankin tehdä sen oikeaoppisesti.
Joo, onhan se hyvä, mut kun on koko pää tukossa, ei välttämättä auta - eikä ainakaan hiilareiden kans. Mullakin on "allergia", vaikka en koskaan ole testeissä käynyt. Kyllä maha kertoo turvotuksella, mikä ei sovi:

http://koti.netplaza.fi/~paula/xyz/maissiallergia.htm

Mut se, et tuota Sinupretia ei saa meillä mistään, on törkeetä... Siis kun meillä on se Orion, ei menis niiden mömmöt kaupaksi. Mut tosiaan, koko sisältö ei noista linkeistä löytynyt. Se kiille nappulan päällä sisälsi jotain alumiinisekoitetta, jota en muuallakaan yleensä halua käyttää. Alumiinista turpoaa huulet yleensä. Mut kuten sanoin, itse ne täytyy ensin tietää, mitä ei siedä eikä osta sellaista ollenkaan. otin riskin, kun mulle ne antibiootit ei käy ja tuohan ei ole antibioottia. Ens kerralla kokeilen pelkkää seljankukkamehua heti, saaPunnitse- ja Säästä-kaupoista. Ja mitäs muuta siinä olikan, kaikkea 36%, mut... No, Haaparannalta saa hakea, jos tai kun Sinupretia tarvii.
 
vierailija
Pyydän anteeksi Majurilta, jos olen joskus ollut sinulle ilkeä. Sinä nyt kuitenkin olet niin lutunen ja pehmoisen oloinen mies. Ihan tekee mieli rutistaa oikein kunnolla.

PuspusHalit
 
p@ula
Eikö sinusvaivaan auttaisi ihan yksinkertaisesti nenäkannu? Ei tarvi mitään mömmöjä syödä.
Joo, en voikaan syödä mitään mömmöjä, mut kun tulee sinuit, on se aika toivoton hoidettava, tiedän kokemuksesta. Tarkistin kyllä, ettei se ole ainakaan leväkuorilossa, mikä on aika yleistä monissa mömmöissä. Ja sitä en voi ottaa hitustakaan:
http://ekoodit.fi/lisaaineluokka/44/valta-naita-lisaaineita-jos-karsit-artyvan-suolen-oireyhtymasta-ibs/

Joskus ennenmuinoin inkiväärivalmisteessa oli (voi olla toki vieläkin) ja siitä opin, et ei pidä kokeilla summassa mitäsattuu. Mut en ole ainoa: moni tuli kertomaan myöhemmin - ikäänkuin mahtaisin asialle yhtään mitään. No, sanoinkin, et täytyy lukea pakkausseloste ennen kuin ostaa tai tilaa mitään.

Mut kovin pienestä voi olla hyvä olo loppu, kuten kun Valion käyttämässä d-vitamiinivalmisteessa on maissiöljy, ei sovi mulle YHTÄÄN. Sitä taas on aika hankala karttaa kylässä ym... Luomutäysmaitopurkki kainalossa ei sentään viitsi mennä - tai nooo, miksei?
 
Joo, en voikaan syödä mitään mömmöjä, mut kun tulee sinuit, on se aika toivoton hoidettava, tiedän kokemuksesta. Tarkistin kyllä, ettei se ole ainakaan leväkuorilossa, mikä on aika yleistä monissa mömmöissä. Ja sitä en voi ottaa hitustakaan:
http://ekoodit.fi/lisaaineluokka/44/valta-naita-lisaaineita-jos-karsit-artyvan-suolen-oireyhtymasta-ibs/

Joskus ennenmuinoin inkiväärivalmisteessa oli (voi olla toki vieläkin) ja siitä opin, et ei pidä kokeilla summassa mitäsattuu. Mut en ole ainoa: moni tuli kertomaan myöhemmin - ikäänkuin mahtaisin asialle yhtään mitään. No, sanoinkin, et täytyy lukea pakkausseloste ennen kuin ostaa tai tilaa mitään.

Mut kovin pienestä voi olla hyvä olo loppu, kuten kun Valion käyttämässä d-vitamiinivalmisteessa on maissiöljy, ei sovi mulle YHTÄÄN. Sitä taas on aika hankala karttaa kylässä ym... Luomutäysmaitopurkki kainalossa ei sentään viitsi mennä - tai nooo, miksei?
Laittelet aika paljon näitä siviilille käsittämättömiä linkkejä tänne ja tuskin olet itsekään alan ammattilainen? Olet todella erityisherkkä kaikelle, olen pahoillani. Oletko homeelle herkistymyt ja sitä kautta noin sairas?
 
p@ula
Tämän terveemmäksi ei tarvi tullakaan! Ei se ole herkkyysjuttu, kun omatekoisesta ruoasta ei tule mitään vaivaa. Tosin esimerkiksi perunat, mansikat ja suippopaprikat kasvatetaan itse luomusti. jos olisi sinuit, en söisi niitäkään. Luomuvoi on erityissen tärkeä ja se kannattaa olla suolatonta tai merisuolalla suolattua. Niissä muissa kun on syanidia paakkuuntumisenestoaineena - ei sitä saa laittaa nenäkannuunkaan! Se muuten yskittää aivan hirveästi, jos joku ei ole kuullut, E536. Eihän sitä tarvi muu kuin teollisuus, jonka putkistot menis muuten tukkoon.

Miksi mun täytys olla ammattilainen? Onko muilta puhe kielletty? huuiiiiiiiiii---!
 
Tämän terveemmäksi ei tarvi tullakaan! Ei se ole herkkyysjuttu, kun omatekoisesta ruoasta ei tule mitään vaivaa. Tosin esimerkiksi perunat, mansikat ja suippopaprikat kasvatetaan itse luomusti. jos olisi sinuit, en söisi niitäkään. Luomuvoi on erityissen tärkeä ja se kannattaa olla suolatonta tai merisuolalla suolattua. Niissä muissa kun on syanidia paakkuuntumisenestoaineena - ei sitä saa laittaa nenäkannuunkaan! Se muuten yskittää aivan hirveästi, jos joku ei ole kuullut, E536. Eihän sitä tarvi muu kuin teollisuus, jonka putkistot menis muuten tukkoon.

Miksi mun täytys olla ammattilainen? Onko muilta puhe kielletty? huuiiiiiiiiii---!
Eihän sulta kukaan ole keskustelua kieltänyt? Olet siis muuten vaan erityisen kiinnostunut ottamaan selvää lisäaineista yms. Ok
 
p@ula
Anteeksi, mutta miten tämä voi olla käsittämätöntä:
http://koti.netplaza.fi/~paula/kotikokkeli/patologi.html

Selkokielellä toki vois kirjoittaa, mutta jokin vastuu on aina lukijallakin. Mun täytyisi olla patologi, ennen kuin voisin väitellä asiasta? En ole enkä haluaisi tulla. Mut systeemi toimii kai näinpäin.

Muuan sairaanhoitaja väitti kerran, et heiltä löytyy vasta-aine kaikkeen. No eipäs löydy esimekriksi nyt käytössä olevalle perunaruotontorjunta-aineelle. Mut selvispä se, et niitä ei opiskele kukaan, eikai missään?
 
p@ula
Laittelet aika paljon näitä siviilille käsittämättömiä linkkejä tänne ja tuskin olet itsekään alan ammattilainen? Olet todella erityisherkkä kaikelle, olen pahoillani. Oletko homeelle herkistymyt ja sitä kautta noin sairas?
Siis en ole sairas,en ole ollut vuosikausiin, vaan heinäkuulla meinasin tulla kipeeksi, kun en viitsinyt lukea kaikkia tuoteselosteita. Täytys vaan viitsiä. Silloin taisi olla jotain jäätelöä, missä oli karrageenia... eihän se muuta tarvi!

Mut tiesitkö, että perunarutto on sieni? On se ja siihen käytetään nykyään ruotontorjunta-aineita - jos ei ole luomua. Tuo sieni pysyy poissa, jos perunaa ei laiteta samaan maahan kasvamaan moneen vuoteen. Vaikka tietysti ne myrkyntyrkyttäjät muuta väittää. Näille ei välttämättä ole vasta-ainetta:
http://www3.syngenta.com/country/fi/su/kasvinsuojelu/tuotteet/tautien-torjunta-aineet/Pages/tautien-torjunta-aineet.aspx

Kiinnostais tietää, miten sairaalassa hoidetaan ne, jotka ovat altistuneet sille ja sairastuneet niistä.
 

Yhteistyössä