Hyvinkää tai lähiseutu!!

  • Viestiketjun aloittaja kurnu
  • Ensimmäinen viesti
Täällä myös kaivattaisiin uusia tuttavia esim puistoiluun.. Itsellä on 4,5 vuotias tyttönen ja kohta 2 kk poika.. Jos kiinnostaisi joskus nähdä puistossa tai muualla, niin voipi ottaa yhteyttä yv:llä tai täällä..
 
Täällä olisi 21 vuotias odottava tyttönen Hyvinkäältä :) Olen asununut täällä kohta kolmisen vuotta, mutta uusia tuttavuuksia en ole montaakaan löytänyt. Joten minuunkin saa ottaa yhteyttä pale-tti@hotmail.com.

Kun tätä ketjua varmaankin Hyvinkääläiset lukee niin millaisia kokemuksia teillä on Hyvinkään neuvoloista ja synnytysosastolta? Itse käyn Kenttäkadun neuvolassa.
Heippa! Vanha sähköpostini meni nurin ja viestit hävisivät. Uusi sähköposti on pauline.lehtonen@pp.inet.fi.
 
moikka!
Täällä kans 22v ensimmäistä odottava kesällä hyvinkäälle muuttanut. uusia tuttavuuksia olis mukava löytää, viestiä saa laittaa :)

käyn urakan neuvolassa ja tädit sielä on ollu tosi mukavia. Synnärille olis mukava jo matkata, kun la häämöttää muutaman pvä:n päässä, melkeinpä hyviä kokemuksia oon sieltä lukenu :)
 
Me käydään kohta 7kk pojan kanssa Urakankadun neuvolassa. Siellä meillä todella mukava terveydenhoitaja sekä lääkäri. Synnäriltä sellainen kokemus että muuten oli "mukava" paikka mutta kauheasti sai itse nyhvätä tietoa. Ensisynnyttäjälle olisi mielestäni saanut selittää kaikki itsestään selvyytenäkin olevat jutut ihan vaan vaikka varmistukseksi. Että sellasta. No ehkä meillä oli hieman hankala tilanne kun poika oli valvonnassa muutaman päivän mutta sitä suuremmalla syyllä. Vähän jäi karvas maku suuhun kun sieltä viimein poistuttiin.
 
Helouuuu,

uusia tuttavuuksia ei viimeisen viestini myötä löytynyt, mutta koitetaan uudelleen. ;) täällä olisi pian 24-vuotias äiti ja pian 2-vuotias poika vailla seuraa. Vaikka lenkille, puistoon tai kahvitteluun. Laittakaa sitä viestiä. :D
 
Heips. Missäs suunnalla lenkkeilet? Meille kans lenkki yms seura päivisin kelpais.

Asustellaan sahanmäen alueella Lidlin lähellä. Olisi mukava löytää lenkkeilyseuraa lähinurkilta...
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kaipais seuraa (puistoilu, kahvittelu, lenkkeily jne) 26v äiti kera kohta 5 v tyttösen ja 7kk pojan. Asutaan prisman vieressä, tyttö käypi 3*5h hoidossa, joten periaatteessa jos palstalta löytyypi joku joka tarvii "kärryttelylenkeille" seuraa, niin sekin onnistuisi vanhemman hoitopäivinä..:)
 
Huutelen tänne vielä.. Meille syntyi kolme kuukautta sitten Onni poika ja me kaipailisimme vaunuilu seuraa. Asumme Martissa/Tanssikalliossa. Olen huono seuraamaan sähköpostiani, mutta minut löytää myös facebookista nimellä Pauline Lehtonen pistähän viestiä tai sähköpostia pauline.lehtonen@pp.inet.fi Meillä on Onnin kanssa aikaa yllin kyllin tutustua uusiin ihmisiin. :)
 
21v mamma ja 10kk Bella Paavolasta kaipais koiranlenkitysseuraa, kahviseuraa tai muuten vaan juoruiluseuraa jostain päin Hyvinkäätä.

Facebookista löytää Jenny Pauliina Alapere (helpoimmin ja nopeimmin saa sieltä yhteyden) :)
 

Yhteistyössä