Hyvinkääläisiä mammoja tai odottajia?

En viitsi tarkempaa osoitetta tähän laittaa, mutta löytyy halukkaita treffailemaan niin me ollaan mukana. :wave: Mulla on pieni vatsa kyllä, se näkyy että oon raskaana mutta ihmiset ei tajuu että ihan viimeisillään tässä mennään. :D
 
täälläkin olisi yksi seuraa kaipaava :)

Pikkuisen pitäisi syntyä ihan näinä päivinä (La oli ja män muutama päivä sitten).

Olisi kiva tutustua muihinkin äiteihin:) Laittakaas mailia jos kiinnostaa m-allu@hotmail.com
 
onkos kukaan laitellu yv:Tä toisilleen :LOL: mulle voi meilailla suoraan miilukka@wippies.com ja tosiaan 5 lapsosen kotiäiti tällä hetkellä ja vuosimallia -79 . asustellaan tätä nykyä...hmmmm...onkohan tää vieremän aluetta :eek: :LOL:
laittekee immeiset viestii
 
Heissan Hyvinkään mammat! :wave: Juuri Hyvinkäälle muuttaneena en tunne ketään kotiäippiä joten seuraa vailla täälläkin ollaan. Itsellä ikää 28 v, esikoinen on 1v 6 kk ja pikkukakkosen la on toukokuun lopulla. Vielä hetken olen töissä mutta heti sen jälkeen olisi mukavaa tutustua teihin ja kuulla Hyvinkään tarjonnasta lapsille (perhekahvila tms).

Saakos udella, oletteko jo tavanneen toisianne? Ja yv:tä tännekin saapi laittaa tai alan teitä pommittamaan =)

Kuullaan! :D
 

Yhteistyössä