HYYIIIII!!! (Avocado)

"Neith"
siis avocadohan on ihanaaa :)
mie syön sen mieluiten niin että pistän puoliksi, poistan kiven, teen pieniä ristiviiltoja pintaan, laitan lorauksen sitruuna mehua, katkarapuja ja smetanaa ja syön lusikalla :)
avocado jäätelö on myös hyvää
 
Tjaa elikkä sitä pitäis siis höystää jollakin... no ei mulla tähän hätään mitn katkarapuja tms ole.

Vaikka mun on kyllä tosi hankala kuvitella, että tykkäisin tuosta missään muotoa. Olikohan tuo mun yksilö jotenki viallinen?!
 
"Neith"
oliko se kuinka pehmeä?
mie oon huomannu että jos syö sellaisenaan niin sen täytyy olla juuri sopivan kypsä, muuten maistuu puulta, ylikypsäkään ei ole mikään erityisen hyvän makuinen sellaisenaan (siis jos se on vähän tummunut sisältä
 
[QUOTE="Neith";22967831]oliko se kuinka pehmeä?
mie oon huomannu että jos syö sellaisenaan niin sen täytyy olla juuri sopivan kypsä, muuten maistuu puulta, ylikypsäkään ei ole mikään erityisen hyvän makuinen sellaisenaan (siis jos se on vähän tummunut sisältä[/QUOTE]

No oli se pehmeä, mut ehkä hippasen tummunut. Eli vissiin ylikypsä (on jokusen päivän tossa pöydällä ollut).
 
"vieras"
Sehän on ihanaa, ja se on avokado eikä avocado.

Mun suosikki on, että halkaisen sen, poistan kiven ja ripottelen päälle hieman yrttisuolaa. TAI sitten täytän ne kuopat katkaravuilla. Hyvää on.

Tai sitten teen guacamolea. Tykkään avokadosta ihan kaikissa muodoissaan :D
 
tiimarinvihko harmaana
Ihan ok se on, maistuu pähkinälle.

Mä itse käytän sitä vihreässä smoothiessa, johon tulee tammenlehtisalaattia, avocadoa, banaania ja seesaminsiemeniä. Itse lisään siihen yleensä vielä hampunsiemenrouhetta ja pinaattia.
 

Yhteistyössä