Hyytiksellä on kaikki hukassa numero 2

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
miks yöllä joku kirjotti että oot hullu? miks se on poistettu?
Koska sen jonku mielestä mie ilmeisesti olen hullu :whistle: Tiiän kyllä kuka sen takana oli. Häätyy käyvä naamatusten keskustelemassa.
miks? miks se on poistettu?
Mistä mie tiiän. Ehkä siksi että olen vedelly sitä ympäri korvia? :whistle: En mie jääny lukemaan sen tarkemmin sitä ketjua, tiä sitte mitä kaikkea se on sielä reuhannu. Kait tuo oli ihan aiheellistaki mennä poistoon...
 
Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Kerätään kolehti ja hommataa Hyytikselle holhooja. Johan tuo meno on vallan mahotonta.
Kato ko mulla on kaikki sekasin heti jos mies käy ees 5minuuttia poissa kotoa eikä ole vahtimassa minua :snotty:
Kyllä sinä pärjäät. Laita niitä Post It -lappuja joka paikkaan niin minäkin teen. ;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Kerätään kolehti ja hommataa Hyytikselle holhooja. Johan tuo meno on vallan mahotonta.
Kato ko mulla on kaikki sekasin heti jos mies käy ees 5minuuttia poissa kotoa eikä ole vahtimassa minua :snotty:
Kyllä sinä pärjäät. Laita niitä Post It -lappuja joka paikkaan niin minäkin teen. ;)
Melkeimpä vois :D
 
Marilii
Elä Hyytis välitä. Multa tipahti kerran talvella poika pulkasta ja talsin vaan eteen päin. Oli kauppakassi myös pulkassa, enkä huomannu, että paino keveni. Joku mummo juoks perässä, että jotain tipahti. :(
 
Marilii
Sulla Hyytis on paljon paremmin asiat kuin mulla. Poltin käteni, kun kaadoin perunoista vesiä. Nyt ne mätii (mätäkuu kun on). Mua ihan huimaa, kun otan tuon siteen pois. Ukkeli tulee sen aina vaihtamaan. :x
 
Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Sulla Hyytis on paljon paremmin asiat kuin mulla. Poltin käteni, kun kaadoin perunoista vesiä. Nyt ne mätii (mätäkuu kun on). Mua ihan huimaa, kun otan tuon siteen pois. Ukkeli tulee sen aina vaihtamaan. :x
Piti olla yökkä-hymiö.

 
Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mies löysi avaimet. :D Kuten löysi minun hukassa olleen kirjekuorenki... Tarpeellinen mies kaikenkaikkiaan.
Hienoa! Tuhoa ne satkut heti. :) Missä ne oli?
Makaronipussien alla kuiva-ainekaapissa. Mies oli siirtäny sen kuoren sinne. Ja rahat mennee siskon autoon :D
Siis ihan looginen paikka :LOL:

 

Yhteistyössä