I'coo Plasma kokemuksia?

Tarvittaisiin hyvät matkarattaat vauvalle! Aiemmat rattaat meillä on I'coo Pico 7 ja niistä on tykätty tosi paljon. Mutta kun ne on pinkit ja uusi vauva on poika, niin iskä haluaa nyt ehdottomasti eri väriset rattaat! :)

I'coo rattaita olen siis ensisijaisesti katsellut nytkin. Pico on aika vähän saatavilla, ja siihen tarvitsisi kantokopan, jotta voisi laittaa vauvan siihen, kun istuinosaa ei saa ihan tasaiseksi (kallistettu istuinosa). Netissä olevien esittelyjen perusteella olen tykästynyt I'coo Plasma rattaisiin ja kaipaisin niistä nyt kokemuksia. Onko kevyt työntää ja käännellä ahtaissakin paikoissa? Miten nuo kapeammat renkaat toimii lumessa ja hiekkatiellä? Picon leveät renkaat ainakin olleet tosi hyvät, niin siksi hieman mietityttää nuo kapeammat. Saako Plasmassa istuinosan ihan tasaiseksi, kun kaataa selkänojan? Vai onko siinäkin sellainen kallistettu istuinosa kuten Picossa, eli jää pakostakin liian epätasaiseksi vauvalle? Eli onko vauvaa varten pakko olla kantokoppa myös Plasmaan?
 
Tuohon olisi hyvä olla se I'coon oma kantokoppa, jos tarvitsee, koska sen saa kiinni rattaissa oleviin D-lenkkeihin. Kestää paremmin paikoillaan, kun joutuu usein kasaamaan rattaita ja nostelemaan niitä takakonttiin. Mutta jos sen istuinosan saa tarpeeksi tasaiseksi vauvalle, niin sitten me voitais pärjätä ihan pelkällä lämpöpussilla, kun sellainen löytyy jo valmiiksi. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja miamaia:
hei, pauliina! olisin kiinnostunut sun pinkista pico 7-stä...on ne viellä sulla olemassa?
Ovat vielä minulla. Myyn ne vasta sitten pois, kun löytyy uudet tilalle. Laita minulle sähköpostiosoitteesi, niin pidän asian mielessä ja kun uudet rattaat löytyy, niin voin tarjota niitä pinkkejä ensimmäiseksi sinulle. :)

 
ewaa1@hot.ee
menen huomenna katsomaan noita plasmoja. tähän asti olen istunut vain nettissa ja vertanut mieluisia rattaita. tykkän kylla noista i'coo pico lpod'stä ja pico 7-stä enemmän. harmittaa, että noita ei löyty enään suomesta. mutta jos on jo käytetyt ja todella kunnossa, sitten miksi ei käytetyjä?
onks mahdollista, että saisin kuviakin sun rattaista?
onko olemassa myös sadesuoja ja jalkanpeite?
 
no niin...ne plasmat ovat sittenkin liian painavia mun mielesta. 14kg. muuten kyllä ihan ok. toi tavarakori vois olla vähän isompi, mutta kaikkille i'coo rattaailla on minusta lähes yksi koko. jos mä tarvitsisin tämmöisiä "kunnon" rattaita, sitten kyllä voisin osta. mutta mä etsin tämmöisiä kevyempiä mihin kanssa vois mennä shoppama tai kesällä joka päiväksi. toisalta jälleen en halua tämmöisiä sateenvarjotyypisiä. on kyllä todella vaikea löytä just ne oikeat, koska pitäis olla kevyt, pienet, modernit, iso tavarakori, iso kuomu,säädettävä jalkatuki, helposti säädettävä selkanoja.......uhh...
kyllä siis noi ipodit ja seiskatki ovat painavia( lähes 12kg), mutta mä tykkän noista muuten ihan kauheasti. mietin tässä, että jos sä ei rupea omia vielä myymän, sitten ilmeisesti tilaan netistä. ja koska mä tarvin noita jo 3-4 viikon päästä, sitten olis hyvä tietä sun vastauksesi: että onko hyvässä kunnassa, kuinka toi selkänoja liiku ja kui nopeasti sä itse uusia tarvitset...
jään odotamaan sun vastausta. ja kuviakin, jos haluat sittenkin myydä. =)
 
ahja- unohdin, että siellä lastenturva'ssa on hetkellä teutonia alessa. itse tykkän noista teutonia fun'ista todella paljon! kun mä tarvitsisin rattaita vauvalle ja tämmöisiä mihin kanssa mennä ulos myös talvella, sitten mä ehtotomasti ostaisin ne! kauppassa olikin siellä teutonia rivissä todella tungosta.
jos kiinnosta, voit mennä katsomaan. ;)
 

Yhteistyössä