Ideoita kaivataan!

Olis tulossa pienet "pikkujoulut" kaveriporukalla ja mietin nyt mitä tarjoaisin. Kinkun aion pistää leivinuunissa, mutta siihen saavatkin jouluruoat jäädä :D Eli ehdotuksia kaivataankin kinkun kavereiksi.. Salaattia varmasti teen jonkinmoista, mutta mitäs muuta sitä voisi laittaa?

Keitetyt perunat ehkä... mutta ei missään nimessä mitään laatikoita, riisiä tms..

Olisi kiva että pitkin iltaa ( ja yötä ) olisi jotain naposteltavaa tarjolla ja voisin varmistaa ettei kukaan näe nälkää :D
 
Karjalanpiirakoita, maistuu aina. :D
Ja noista tikuista; voit tehä erilaisia kuten lihapullia, kanapullia, juustoa, ruisleipää, viinirypäleitä yms. Mun mielestä noin yleensä kokkaritilaisuuteen varataan 5 per nassu tai sitten, jos on erilaisia niin pari per nassu, mutta kun teillä on ihan illanistujaiset, niin tekisin hyvän määrän. Noitahan napsii niin helpolla, jos niitä on koko ajan tarjolla. Että on siinä mukava väsääminen, paitti tietenkin jos on muutakin tarjottavaa. Eli en osannut vissiin auttaa. :LOL:
 
vieras
Samoja täällä pohdiskelen ja kinkun lisäksi olen ajatellut laittaa rosollia, sienisalaattia, tuoresalaattia + vielä joku salaatti ja tietysti leipää ( ehkä jouluista ja tavallista) Lisäksi mietin vielä, että graavilohi ja joitakin sillisekotuksia voisi tuohon lisätä.

Laittakaa nyt muutkin ehdotuksia, niin oma menuukin tästä selkeytyy.=)
 
Kinkulle seuraksi jotain salaatteja, sekä viher että jokin "kermaisempi", leipää tai karjalanpiirakoita tai patonkeja tms, lillaksi lisäksi vaikka jotain piirakkaa, tai pizzapaloja tms. ja jotain dipattavaa, ja itse ainakin rakastan et on suolasen päälle myös jotain makeaa, vaikkapa ihan karkkeja kulhossa.
 

Yhteistyössä