Ideoita, missä mun mies on käyny? Taustalla riitaa, ja kun tulin kotiin niin

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Niin siis meillä ollu tässä riitaa eikä olla oikeen hyvissä puheväleissä. Kun tulin kotiin työpäivän+jumpan jälkeen, mies ei ollut kotona (yleensä pääsee siis jo klo 13 kotiin), ja tuli vasta tuossa hetki sitten... Viimisen päälle kauluspaita päällä, kämppä ja mies lemuaa partavedelle, jne.

Ton "mykkäkoulun" takia en vaan voi yhtäkkiä alkaa siltä kysellä, että no missä oot ollut, ja luulen, että se toivoiskin just sitä,että mun mielenkiinto heräis ja olis pakko jo lopettaa mykkäkoulu...

Ja joo, todellaki kiinnostaa! Mitään pettämistä en pelkää, mutta siis missä ihmeessä se ois muka hillunu noin vimpan päälle?!
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";27970859]Kuka viitsii pitää mykkäkoulua? Kuluttaa parisuhdetta enemmän kuin kunnon riita jossa huudetaan vaikka kurkku suorana. Jospa nyt koittaisittte löytää sen puheyhteyden, niin saisitte asianne selviksi.[/QUOTE]

Kiitti vaan vinkistä, mutta tän ketjun tarkoituksena ei ole setviä meidän parisuhdetta. Enkä jaksa alkaa selittää enempää taustoja tai sitä että ollaanko vaikka jo yritettykin selvittää asioita ja löytää puheyhteyttä ja ja ja....
 
"juup"
Siis miten kukaan jaksaa jotain mykkäkoulua? Kyllä itse ainakin tuossakin tilanteessa suuni avaisin ja kysyisin missä ollaan oltu. Onko se mykkäkoulun pitäminen nyt tuon arvoista?
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";27970879]Mitä te voitatte sillä mykkäkoululla?[/QUOTE]

1. Kummallakaan ei ole eilisen riitelyn jäljiltä mitään sanottavaa
2. Tilanne niin räjähdysherkkä että parempi olla vaan hiljaa kuin aiheuttaa uusi räjähdys

tällä hetkellä siis näin, ei me koskaan mykkäkoulua päiväkausia pystytä pitämään
 
sivustahuutelija
vähän ohi aiheen mut mykkäkoulusta vaan että meidän suhteessa mykkäkoulut voi kestää viikkoja. Ei vaan kumpikaan osaa puhua/huutaa/keskustella riitoja halki.
 
Mun mielestä aika lapsellista jatkaa riitaa vielä mykkäkoululla. En tiedä, mitään muuta niin rasittavaa, että riita sovittu päällisin puolin ja sitten, vielä jatketaan sitä mököttömällä ja puhumattomuudella. Lapsellisuus huipussaan. Lopettakaa mykkäkoulu ja puhukaa asiat selviksi.
 
Elämä on liian lyhyt kulutettavaksi mykkäkouluun.

Mutta kerran meidän isäntä alkoi kesken päivän pukea pukua ylleen. Oli salaperäinen, eikä kertonut minne on menossa. Myöhemmin selvisi, että veljensä vihkimistilaisuuteen meni maistraattiin todistajaksi =) Joten arvailenpa siis, että jotain tuollaista teilläkin?
 
"sasa"
[QUOTE="vieras";27970883]Tän päivän vaan. Tai siis ollaan kyllä moikattu, mutta ei puhuttu mistään. Ja siksi tuntuis typerältä alkaa yhtäkkiä kyseleen mieheltä, että missäs oot ollut, kun taustalla tosiaan riitaa ja tänään vaisu meininki.[/QUOTE]

Niin, olisihan se tosiaan typerää puhua puolisolleen. Menisi hyvä mykkäkoulu pilalle... Vittu, mitä touhua.
 
Mies on ollut esim. syömässä ravintolassa kavereiden kanssa?

Mä inhoan mykkäkolua, mutta minkäs teet jos ja kun toinen on mykkäkoulun pitäjä. Meillä nimittäin mies on ja pysyy hiljaa.
Oon niin kypsynyt siihen näiden vuosien aikana että oon sit itsekin hiljaa, puuhailen ihan muita juttuja enkä välitä siitä.
Sen typerä mökötys kestää muutamasta tunnista seuraavaan päivään.
 
"tii-"
Mies yrittää aiheuttaa sinussa mustasukkaisuutta? Saada sinut kuvittelemaan, että on käynyt jossain jonkun toisen kanssa? Kuulostaa vähän esittämiseltä.

Jos siis oikeasti olisi ollut jonkun toisen kanssa, olisi tehnyt sen kai salaperäisemmin?
 
??
[QUOTE="Vieras";27970859]Kuka viitsii pitää mykkäkoulua? Kuluttaa parisuhdetta enemmän kuin kunnon riita jossa huudetaan vaikka kurkku suorana. Jospa nyt koittaisittte löytää sen puheyhteyden, niin saisitte asianne selviksi.[/QUOTE]

Samaa mieltä, ei ne asiat ainakaan sillä selviä että eukko osottaa mieltään eikä puhu mitään. Lapsellista tollanen.
 

Yhteistyössä