Ihan oikeesti nyt loppuu huumori...

Meille on tullut viimeksi sellaisen lämpöistä vettä että voi käydä suihkussa perjantaina. Eilen alkuillasta soittelin huoltomiehelle joka selvitteli asiaa ja soitti mulle takaisin vaan että jotkut äijät on olleet säätelemässä viikolla jotain juttuja tuolla yhtiön yhteisissä tiloissa ja hommat on perjantaina jäänyt kesken, asialle ei voi tehdä mitään ennen maanantaita. V...u oikeesti, oisko ollut liikaa vaadittu että olisivat perjantaina edes jättäneet jonkun lapun postilaatikkoon että sorgelorge voi olla ettei teille tule koko viikonloppuna lämmintä vettä.

Mulla on ihan hirveet allergiaoireet siitepölyistä ja parhaiten auttaa kun on naama valuvan veden alla mutta kun se vesi on jäätävän kylmää niin ei oikein innosta.

Ihana maksaa perkeleenmoista vastiketta + yli 100e vesimaksuja kuukaudessa kun ei pysty edes käymään suihkussa...

Ja kuinka ollakaan niin tää ongelma koskee TAAS ainoastaan meidän kämppää (rivarin perimmäinen pääty) ihan niin tuttavallisissa väleissä en kenenkään naapurin kanssa ole että viittisin mennä suihkuun kenenkään luo :D

Aaaaaaargh!
 
Viimeksi muokattu:
Se opettaa
Olen lukenut kirjoittelujasi niin ihan hyvä että jotain paskaa sattuu sinullekin, olet turhan snobi ja hifistelijä asioiden suhteen. Tunnen vahingoniloa, ei voi mitään. :)
 
[QUOTE="akka";25993276]Miten olis jos lämmittäis kattilalla pesuvettä,ei liene kovin vaikeaa.[/QUOTE]

Jos mä maksan vastiketta vesimaksuineen yli 1200e/kk niin olisin mielestäni oikeutettu siihen että pystyis peseytymään suihkussa normaalisti ilman mitään vesien lämmittelyä kattilassa...
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
Onko taloyhtiössä saunaa? Jos on, ni voisko huoltomies tulla avaa teille oven jos ei oo kenelläkään vuoroa? On aikamoiset vesimaksut, jos ei pääse edes suikuun.
Ei oo =(
Kyllä mä varmaan illalla laitan ton oman saunan päälle ja karaistun sit kylmässä suihkussa.

Eniten mua ottaa päähän ettei voida ilmoittaa mahdollisesta häiriöstä mitään (jos se kert on perjantaina ollut tiedossa että hommat ei oo kunnossa ja maanantaina jatketaan).
 
"akka"
Jos mä maksan vastiketta vesimaksuineen yli 1200e/kk niin olisin mielestäni oikeutettu siihen että pystyis peseytymään suihkussa normaalisti ilman mitään vesien lämmittelyä kattilassa...
Maailma nyt ei pyöri sun napas ympärillä ja valitettavasti tekniikka voi pettää joskus vaikka maksaisit miljoonan siitä vedestä.Kamala haloo jos ei pääse kahteen päivään suihkuun.Peseytyä voi silti lämpimällä vedellä jos vaan viitsii nähdä itse vaivaa.
 
Goot
Ihme porukkaa palstalla. Kyllä muakin vituttais, jos koko viikonloppuna ei tulisi lämmintä vettä, eikä siitä edes ilmotettaisi. Ihan sama maksaisinko 1200€ vai 200€ kuukaudessa.
 
"vieras"
Meille on tullut viimeksi sellaisen lämpöistä vettä että voi käydä suihkussa perjantaina. Eilen alkuillasta soittelin huoltomiehelle joka selvitteli asiaa ja soitti mulle takaisin vaan että jotkut äijät on olleet säätelemässä viikolla jotain juttuja tuolla yhtiön yhteisissä tiloissa ja hommat on perjantaina jäänyt kesken, asialle ei voi tehdä mitään ennen maanantaita. V...u oikeesti, oisko ollut liikaa vaadittu että olisivat perjantaina edes jättäneet jonkun lapun postilaatikkoon että sorgelorge voi olla ettei teille tule koko viikonloppuna lämmintä vettä.

Mulla on ihan hirveet allergiaoireet siitepölyistä ja parhaiten auttaa kun on naama valuvan veden alla mutta kun se vesi on jäätävän kylmää niin ei oikein innosta.

Ihana maksaa perkeleenmoista vastiketta + yli 100e vesimaksuja kuukaudessa kun ei pysty edes käymään suihkussa...

Ja kuinka ollakaan niin tää ongelma koskee TAAS ainoastaan meidän kämppää (rivarin perimmäinen pääty) ihan niin tuttavallisissa väleissä en kenenkään naapurin kanssa ole että viittisin mennä suihkuun kenenkään luo :D

Aaaaaaargh!
lämmitä vettä liedellä! Ja jäähdytä sopivaks! Ennen vanhaan ei soiteltu vaan tehtiin omat pesu vedet! Siis moni on riippuvaisia sähköstä ja lämpimästä vedestä!
 

Yhteistyössä