IHAN REHELLISESTI: kuinka montaa kertaa viikossa harrastatte seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja "Vilja"
  • Ensimmäinen viesti
yhessä kohta 7v
ja nykyään ehkä kerran kuussa. Tai no ehkä kahdesti jos innostutaan. :D mies käy vuorotöissä ja viikonloput painaa ylitöitä. itse olen töissä aamu viidestä tai kuudesta eteenpäin, joten väsy yllättää illalla aikaisin. Ei siis oikein osu aikataulut yksiin. Ehkä tää joskus helpottaa, nyt ei jaksa ressiä repiä vielä siitäkin asiasta. :)
 
"vieras"
Joka ilta ja aamu, eli mitäs se tekee, 14 krt viikossa. :) Lisäksi jos on aikaa keskellä päivää, niin toki silloinkin ainakin lisäksi sen 1-2 krt, koska kaikkein mieluiten puuhailen päivällä kun olen virkeä. Viikonloppuinakin saattaa olla esim. 7 kertaa per vuorokausi. Yhdessä ollaan oltu vasta puoli vuotta (uusperhe), tosin luulen, että ollaan sen verran aktiivisia, että tuo ilta ja aamurytmi tulee aina säilymään. ;)
 
Aktiivista
Heh. Viime yönä kaksi kertaa, nyt aamulla kaksi...
Aina kun ollaan yhdessä pari kertaa päivässä. Keskimäärin ehkä neljänä-viitenä päivänä viikossa se pari kertaa, joten siis 8-10 kertaa viikossa. Vuoden päivät oltu kimpassa.
 
tjaah
[QUOTE="vieras";29038137]Joka ilta ja aamu, eli mitäs se tekee, 14 krt viikossa. :) Lisäksi jos on aikaa keskellä päivää, niin toki silloinkin ainakin lisäksi sen 1-2 krt, koska kaikkein mieluiten puuhailen päivällä kun olen virkeä. Viikonloppuinakin saattaa olla esim. 7 kertaa per vuorokausi. Yhdessä ollaan oltu vasta puoli vuotta (uusperhe), tosin luulen, että ollaan sen verran aktiivisia, että tuo ilta ja aamurytmi tulee aina säilymään. ;)[/QUOTE]


Hauska ajatus.

Meillä seksiä 1 - 2 kertaa viikossa, yhdessä on oltu 10 vuotta, minä olen 50-vuotias ja mies 60-vuotias.

Tuosta lainaamastani tuli mieleen meidän suhteen alku. Paitsi että me naitiin kyllä koko ajan kun kahdestaan vaan hetki oltiin, ekat kaksi vuotta. Jossain vaiheessa ajattelin että tässä ei ole mitään järkeä koko hommassa, rupesin jo epäilemään omaa mielenterveyttäni. Mutta sitten se touhu onneksi rauhoittui sellaiseksi "vain" päivittäiseksi. Ja nykyään siis keskimäärin tuo 1 - 2 kertaa viikossa; lomilla enemmän. Ja sitten, kun kummallakin on ollut myös sairautta, on niiden vuoksi joskus ollut pidempiä taukoja. Pisin kun olin 5 viikkoa sairaalassa ja senkin jälkeen seksi"kiellossa" vielä kuukauden.
 
tjaah
Hauska ajatus.

Meillä seksiä 1 - 2 kertaa viikossa, yhdessä on oltu 10 vuotta, minä olen 50-vuotias ja mies 60-vuotias.

Tuosta lainaamastani tuli mieleen meidän suhteen alku. Paitsi että me naitiin kyllä koko ajan kun kahdestaan vaan hetki oltiin, ekat kaksi vuotta. Jossain vaiheessa ajattelin että tässä ei ole mitään järkeä koko hommassa, rupesin jo epäilemään omaa mielenterveyttäni. Mutta sitten se touhu onneksi rauhoittui sellaiseksi "vain" päivittäiseksi. Ja nykyään siis keskimäärin tuo 1 - 2 kertaa viikossa; lomilla enemmän. Ja sitten, kun kummallakin on ollut myös sairautta, on niiden vuoksi joskus ollut pidempiä taukoja. Pisin kun olin 5 viikkoa sairaalassa ja senkin jälkeen seksi"kiellossa" vielä kuukauden.
Ekassa pitkässä avioliitossani (20 vuotta) suurin piirtein sama tahti, lähes loppuun asti. Tai no siinä just ennen eroa oli vähän enemmän. Ja alussa tietty, kun oltiin parikymppisiä, niin oli kyllä joka päivä... Ja kun tehtiin lapsia oli vissiin useamman kertaa päivässä...
 
21+22 vuotiaat
Ollaan nyt oltu naimisissa 6kk ja saman verran siis asuttu yhdessä. Pakko on myöntää, että ihan joka päivä sitä tehdään, joskus pari, kolmekin kertaa päivässä. Tiedän ja olen kuullut, että kyllä se siitä laantuu, mutta nyt on näin.

Olemme molemmat semmoisista vanhanaikaisista perheistä, ei mistään ankeista ja ehdottomista, mutta kasvatus oli semmoista joka varmaan oli joskus 50-luvulla tai ennen. Sai seurustella, mutta kyllä se seksi oli kovin salassa tehtyä toimintaa. Toki sitä oli ja nyt kun sitten kaikki on "luvallista", niin silloin tapahtuu.
 
....
Varmaan 4-8 kertaa viikossa. Yhdessä oltu 2 vuotta ja lapsia vielä tällä hetkellä 0 kpl.
Jos ei olisi joka aamu herättävä töihin ennen klo 6, niin veikkaan että aamuseksiä ois paaaaljon enemmän, nykyään menee helposti torkkumiseksi ja sit salamannopeasti vaatteet päälle ja menoksi :D
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29037886]Täytyy sanoa, että en ymmärrä!!
MISSÄ VÄLISSÄ harrastatte seksiä? Meillä teini ja 4 vuotias. Teini valvoo myöhempään kuin me aikuiset. Aamulla on molemmilla puoli viideltä herätys joten on pakko olla ajoissa punkassa. Päivät ollaan 8 tuntia töissä. Kotiin tullessa teini on jo kotona ja harvoin häälähtää kämpästä mihinkään koko iltana.

En muutenkaan ymmärrä ihmisiä jotka paneskelee kun teinit on kotona. Ne huomaa AINA. Tosi noloa kun lapset joutuu todistelemaan korvat punastellen vanhempiensa panosuorituksia.[/QUOTE]

Vastauksia odotellen ;)
 
0-5. Keskimäärin varmaan se 2-3 kertaa. Jos on lomaa tai muuten enemmän vapaata niin sitten yleensä lähemmäs sen 5. Yhdessä kohta 10 vuotta ja välillä ollaan oltu kuukausiakin kokonaan ilman, johtuen raskaus- ja synnytyksen jälkeisistä oireista.
 
tjaah
[QUOTE="vieras";29038902]Vastauksia odotellen ;)[/QUOTE]


Riippuu vähän teinin iästä. Esiteinit pistettiin huoneisiinsa klo 9, nukkuivat tai valvoivat, ja itsekin voi vetäytyä silloin yöpuulle. Ja mun teineillä oli kyllä niin paljon menoja ja harrastuksia, että sen puolesta aikaa seksille kyllä järjestyi.

Enkä mä nyt ihan kauheana pitänyt harrastaa seksiä suljetun oven takana vaikka talossa teinejä onkin. Hiljaa tietysti koetettiin olla.
 
"vieras"
0-8 kertaa viikossa. Aktiivisuus vaihtelee tosi paljon, mutta molemmat tyytyväisiä. Lapsia monta ja naimisissa oltu kohta 20 vuotta. Alkuaikoina saattoi olla 2-12 kertaa/vko.
 

Yhteistyössä