Ihan totta. En keksi meidän tytölle nimeä. Autattehan, joookos?

  • Viestiketjun aloittaja "Tytti"
  • Ensimmäinen viesti
"aloittaja"
Iisa on todella kaunis nimi, mutta mies ei pidä siitä yhtään. Itseasiassa aika moni nimi on kaunis ja voisin antaa, mutta miehelle ei käy. Mies on ehdottanut vain Aavaa, mutta minä taas en pidä siitä. :D
 
"vieras"
[QUOTE="aloittaja";22602869]Iisa on todella kaunis nimi, mutta mies ei pidä siitä yhtään. Itseasiassa aika moni nimi on kaunis ja voisin antaa, mutta miehelle ei käy. Mies on ehdottanut vain Aavaa, mutta minä taas en pidä siitä. :D[/QUOTE]

Pitäähän sinun miestäkin kuunnella ja ottaa hänen mielipide huomioon. Vaihda Aava Anniin.

Inari Aava Helmiina
Inari Aava Matleena
Inari Aava Lauriina
Inari Aava llona
 
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";22602903]Pitäähän sinun miestäkin kuunnella ja ottaa hänen mielipide huomioon. Vaihda Aava Anniin.

Inari Aava Helmiina
Inari Aava Matleena
Inari Aava Lauriina
Inari Aava llona[/QUOTE]

Mutta kun Anni pitää olla siis miehen mielestä ehdottomasti nimessä, koska nimi tulee hänen suvustaan. :) Ja itsekin kyllä pidän siitä.
 
"pöö"
[QUOTE="aloittaja";22602927]Mutta kun Anni pitää olla siis miehen mielestä ehdottomasti nimessä, koska nimi tulee hänen suvustaan. :) Ja itsekin kyllä pidän siitä.[/QUOTE]

Miksei Anni voi olla eka nimi, jos molemma pidätte siitä?
 
"vieras"
[QUOTE="aloittaja";22602927]Mutta kun Anni pitää olla siis miehen mielestä ehdottomasti nimessä, koska nimi tulee hänen suvustaan. :) Ja itsekin kyllä pidän siitä.[/QUOTE]

Entäs Anniina kolmanneksi nimeksi?
 
"joku"
Kaisa Aava Anni-Inari

Eli jos Aava ja Anni pitää miehesi mielestä ehdottomasti olla, niin väliviivalla saa niihin ympättyä lisää nimiä. Aava ja Anni on kyllä mun mielestä aika samankuuloisia nimiä... (eli jotain lisäystä ehkä tarvii?)
 

Yhteistyössä