Ihana eronnut sinkkumies paikalla, saa kysyä

Tää on huvittavaa, kysyntä ja tarjonta ei kohtaa. Oon vuosia lukenut täällä miten mies on paska ja sitä ja tätä, ei löydy kunnon miestä ym. Ja sitten kun tarjotaan niin saa vaan vittuilua takasin :D
 
että näin
18.11.10 15:49 #2
migsu
Vierailija

Mulla on puhjennut 2-suuntainen jo teininä, ja nyt kahden alle 3-vuotiaan äitinä olo on paljon seesteisempää. Hassua kyllä, koska odotin jotain päinvastaista. Mutta nyt ei ole kolmeen ja puoleen vuoteen ollut yhtään mania- tai masennuskohtausta.

En ehkä vastannut kysymykseesi, kerroin vain kaksisuuntaisen äidin näkökulman.
 
......
Alkuperäinen kirjoittaja että näin;24289007:
18.11.10 15:49 #2
migsu
Vierailija

Mulla on puhjennut 2-suuntainen jo teininä, ja nyt kahden alle 3-vuotiaan äitinä olo on paljon seesteisempää. Hassua kyllä, koska odotin jotain päinvastaista. Mutta nyt ei ole kolmeen ja puoleen vuoteen ollut yhtään mania- tai masennuskohtausta.

En ehkä vastannut kysymykseesi, kerroin vain kaksisuuntaisen äidin näkökulman.
Mutta eihän tuo ole rekisteröitynyt nimellä migsu?
 
[QUOTE="huoh";24289001]Siinä sun aiemmat palstailut, melko "mielenkiintonen" tyyppi olet, äiti, mielenterveysongelmainen yms yms ja nyt olet myös sinkku jätkä, ohho :D[/QUOTE]

Hah, eikös nimimerkkiin voi laittaa mitä vaan täällä? Olen mä harmaana postannut joskus mutta en nyt kuitenkaan nainen ole.
 
tissiposki
Kuinka moni on samaa mieltä mun kanssa siitä, että tää "migsu" on eräs tunnettu harmailija..

Löytyy huutomerkkejä ja tatskoja.. hmm.

Hei ap, tykkäätkö pizzoista? Asutko Oulussa?
 
Minäkin taas täällä
"En asu oulussa enkä järvenpäässä vaan keskisuomessa lähellä jyväskylää. "

Hei nyt mä muistan, sä olit se joka etti naista jolla on lihaa luitten päällä. Jäi toi sun Keskisuomijuttus mieleen :)
Puhukko hienolla keskisuomen murteella?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minäkin taas täällä;24289194:
"En asu oulussa enkä järvenpäässä vaan keskisuomessa lähellä jyväskylää. "

Hei nyt mä muistan, sä olit se joka etti naista jolla on lihaa luitten päällä. Jäi toi sun Keskisuomijuttus mieleen :)
Puhukko hienolla keskisuomen murteella?
Sama tyyppi! En kyllä puhu mitään murretta mielestäni mutta ehkä se voi muille kuulostaa siltä :)

Tosiaan tykkään pyöreistä rennoista naisista.
 
"kyllä kulta", "ihan mitä vain kulta", "minulla ei ole mitään omia mielipiteitä, kaikki on juuri niin kuin sinä sanot, kulta", "etsin parisuhdetta itselleni ensisijaisesti siksi, että voin sanoa muille ihmisille, että minullakin on joku"

Maybe you got the point, maybe not.
En ole sitten tissiposki. Mulla on mielipiteet enkä sano mitään miellyttääkseni jotain ihmistä..joskus liiankin suorapuheinen!

Ja pidän naisista jotka myös kertovat mielipiteensä suoraan eivätkä kiertele turhaan :)
 

Yhteistyössä