Ihana, kamala koirakuume...

ei voi kyllä muuta sanoa..
joka puolella näkyy koiran pentuja..vähän pienempiä ja sit isoja pentuja..ja kaikki on niin maan ihania..
ja koirakuume senkun yltyy...

eihän siinä mitään muuta ku se että mä olen ihastunut vain yhteen rotuun...
hinta haitariltaan 1000 e ylöspäin... :whistle:
huoh...jospa tässä joskus...
rahat olis säästössä jo ja alun eläinlääkäri kustannukset myös...
mutta ku jonot on niin kauheet noihin koiriin...

odottavan ja etsivän aika on pitkä...2 jonossa ollaan nyt...jospas "äiti" sais onnellisia uutisia joulun alla olevasta astutuksesta :D
 
Uh, toivottavasti tulet järkiisii ennen koiran ostoa ;) Koirakuume kun iskee niin kannattaa todella olla realistinen sen suhteen että se koira sitten vaatii ihan hirveästi aikaa ja työtä. Pentu kasvaa ja vaatii paljon aikaa ja johdonmukaisuutta.

Mikä on rotu jota olet suunnitellut ostavasi?

Meillä on jo aikuinen 5,5 vuotias koira. Kun lapsiakin on viisi niin aika tahto olla kortilla ja valitettavasti koiralle jää se pienin siivu.... :( Onneksi on terve ja hyvän peruskoulutuksen saanut hauva joka on kauhean kiltti ja rakastaa lapsia.
 
Finttu
Mistä rodusta sä haaveilet, kun on noin pitkät jonot? Malamuutistako?

Hei, älä ota pentua talvella, mä ainakin otan seuraavani vasta keväällä tai kesällä, on paljon helpompaa. T:nimim. kokemusta kahdesta talvipennusta ja yhdestä kesäpennusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
No eihän shelttejä joudu kauaa odottamaan. Tietysti jos haluaa just jostain tietystä yhdistelmästä tai tietyltä kasvattajalta, ni sitten.
nyt on kesästä asti etsitty pentuetta täältä läheltä kuusamoa..siksi on pitkät jonot..en jaksa lähteä kovin kaukaa hakemaan...
et alle 500km päästä on siis ollut haussa..siksi on pitkät jonot..täällä pohjoisessa ku ei kasvattajia ole kovin montaa
 
Mä poden samaa tautia. Joudun vaan vielä pari vuotta odotelemaan jos ei ihmeitä tapahdu.
Mulla on nyt työtilanne auki ja jos joudun palaamaan vakipaikkaani mistä työlomalla niin koiran hankinta siirtyy.
Itselleni olen luvannut että kun tuo nuorempi menee kouluun(jää päiväkoti kuskaamiset pois) niin meille tulee koiran pentu. Tosin olen jo miettinyt josko ensi kesänä jo saisin olisi kiva kun poika menee kouluun niin olisi joku kotona, kuntule koulusta.

Mä en edes harkitse muita kuin jack russelia.
 
sama vika täällä =)
meillä 1v3kk brassi ja 16 viikkoa vanha leonbergivauva :heart:
ja nyt jo haaveilen uudesta leo vauvasta :eek:
mahdollisuus olis ostaa tai ottaa sijoitukseen jonkun ajan päästä jos astutus onnistuu =)
täytyy nyt miettii tarkkaan viel =) :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja suvituuli:
mä oon kans harkinnut tota brassia..millais ne tarkenee täällä pohjosen kylmissä oloissa?haluaako ne ulos talvella ollenkaan ;)
tarkenee erittäin huonosti,mittari näyttää +10 astetta niin johan tärinä alkaa :D mut sit taas kun on talvella paljon tekemistä,lumessa touhuumista ym niin kylmyys unohtuu =)
jos vettä sataa niin koira pitää suurinpiirtein potkaista pihalle :D
vaatteet vaan talvella koiralle päälle :D
 

Yhteistyössä