Ihana Mimosa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juuri siksi käyn koska mieletön tiukka pillu ja kaunis, vastaa aika nopeasti ja aina olen saanut samalle päivälle, minä olen joutunut perumaan kun on tullut työeste mutta hän ei koskaan.
 
vierailija
Vaikka tämä ketju/lanka on hiljentynyt niin Mimosan merkitys taustalla kasvaa! Mimosa teki minulle elämästä elämisen arvoista, jos joku kehtaa vähätellä tätä ammattikuntaa niin voisitte miettiä että jokaisessa ammatti ryhmissä on moneen lähtöön! Tässä mitä Mimosa tekee on valtio aiemmin joutunut vuosia maksamaan toimeentuloon ja sairaskulut yht. Yli 100.000€ nyt Mimosan luona käynyt ja saanut hänen energian ja olen vihdoin työllistynyt, itse maksoin hänelle kaikki käynnit koska hänen energia hoito ei ole Kela korvauksen piirissä, hän oli kuitenkin ainoa jonka kosketus ja välittäminen ja läheisyys toi minut synkästä unholasta takaisin elämään. Täällä suurin osa kehuu mutta moni myös yrittää nollata?! Miksi?! Haluatko oikeasti että minut haudataan mielummin kuhan Mimosa ei minua paranna?!
 
vierailija
Kilpailu on kovaa joka alalla mutta että tälläkin, tämä Mimosa on ollut palveluntuottajani noin 1,5 vuotta ja aina suihkunraikas ja itse kertoi ettei ole synnyttänyt alateitse että siksi vähän tukala tämä minun kokoni, niin tämähän siis ion dissaus yritys, anyway Mimosa on upea tiukka pilluinen nainen ja toki uhka monelle alalla olevalle juurikin tuosta lähes yliluonnollisesta tiukkuudesta joka räjäyttää tajunnan ja kullin nautintoon!!!!
 
vierailija
Kyllä kirjoitusten viestiä riittää tästä naisesta, teki minulle elämäni ihanimman nautinnon ja ikimuistoisen kauniin muiston. Nyt se neitsyys on menneen aikakauden rajapyykki, kiitos Ihana Oli mieletöntä ❤🤗
 
vierailija
Moi,
Ilmeisesti tapasin radalla, kyltymätön nussija, onneksi pitkäkestoiset cialikset auttoi. Upeinta seksiä mitä saanut 😍 Kiihkeää menoa 😍 Onneksi hän nappasi kyytiin ja siitä ne kyydit vaan jatkui ja jatkui 😍
 
vierailija
Sitä ollaan pikkujoulun syrjähypyt tehty, pikkujoulu on pettämisen sesonki aikaa, juhannus on toinen selvä sesonki, tosin nykyään joka 3 suhde alla 45 vuotiaiden ryhmässä on avoinsuhde. Nykyään nainen pettää enemmän 🧐
 
vierailija
Voiko PT olla uskoton? Eikös PT nimenomaan keskity antamiseen?
Oli miten oli niin tässä poimittu / lainattu teksti nykykehityksestä:

Anonyymi kyselyistä ilmenee kehitys uskottomuuden suuntauksesta! Väestöliiton tutkimukset vuodesta 1971-2022 osoittavat että miesten uskollisuus lisääntyy joka vuosikymmenellä selvästi ja taas naisten uskollisuus heikkenee selvästi joka vuosikymmenellä. Kehityksen syinä pidetään työelämä rakennemuutosta jossa naisten työllisyys saavutti miehen työllisyysasteen. Toinen merkittävä tekijä on tasa-arvoistunut yhteiskunta. Naiset ovat siis nykyään merkittävästi enemmän syrjähyppyihin altistuvia kuin miehet. Naisten seksuaalisuus on ollut murroksessa pitkään joissa perinteisen perheidyllin rakenteet ovat enää historian sivu.
 
vierailija
Kyllä konservatiivisia ja perhearvoja kunnioittavia naisia on yhä, esim. minun vaimoni, kotiäiti eikä käy paareissa koskaan. Pikkujoulut pidetään perheen kesken. Käy kirjastossa lainaamassa kirjoja kun haluaa omaa aikaa, sellainen nainen minulla. Entä minä miehenä, syrjähyppyjään luetteloiva mies en ole mutta ehkä perinteinen mies joka käy nykyään mieluiten ammattilaisen luona koska se on ehdottomasti vaivattomin tapa saada pillua! Mimosaa en ole testannut
 
vierailija
Perunakellarin raikkaat kuvat ja hintoja on hilattu ylöspäin. Ja kaikkikan? tässä skenessä tietävät sen että 40 vuotta on jotain ihan muuta kun 40 vuotta. Ja se ihan muuta ei ole 30.
 

Yhteistyössä