Ihana Mimosa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itsellä aika pieni ja vaimolla väljät paikat, kysyy jopa että ootko jo sisällä (ei paljon mieltä ylennä) siitä syystä etsin seksipalvelujen puolelta tiukkaa jotta myös minusta tuntuu hyvältä, Mimosan löysin monen kokeilun jälkeen ja minulle erinomaisen sopiva tiukkuus hänen pillussa. Muutenkin upea pakkaus 😍
 
vierailija
Mimmun pillua voi kuvata näin, teini pillun tiukkuus, kiimasta märkä ja huumaava tuoksu, kullin päästyä sisään tunnet koko pillun joka kohdassa varttasi. Tunne on kuin olisit juuri puhjenneessa pillussa tiukkuuden puolesta mutta ei tämä pillu onkin harjaantunut sykkivä naimakone joka vie sut nautinnon harjalle mutta yrittää hiljentää aistittuaan laukeamisvaaran. Tätä tajunnan nautinto myrskyä voi tämä pillu antaa sinulle vaikka tunteja mutta ajoittaa kuitenkin pillurytmin siihen jossa tietää että saat elämäsi orgasmin.
 
vierailija
Johohan kaikki näkivät sen sumuverhon läpi mistä markkinointi tuli?
RE:llä ja Seksisaitilla meno on ollut hieman maltillisempaa. Siellä ei keulimiset mene ihan helpolla läpi tai ainakin ne ammutaan aika rivakasti alas.
 
vierailija
Itse kirjoittanut tänne hyvästä kokemuksesta ja oliko se yli ampuvaa niin sellaiselle ehkä joka ei kokenut samaa kuin minä, se että minulle tuli erityisen hyvä olo ja sitä hyvää oloa hakenut lisää häneltä ei pitäisi olla keltään pois?! On ihmeellistä että polkeminen maan rakoon on nykyään niin suosittua, dissaamista arvostetaan enemmän kuin ihmistä joka jakaa ilon ja hyvän olon tunteensa, itse lopetin tänne kirjoittamisen ihan sen ensimmäisen kerran jälkeen ja varmaan moni muukin tekee samoin että melko varmaa on se että Mimosan luona käy paljon vakio asiakkaaksi ryhtyneitä. Kaikkea hyvää Teille joilla sielussa on mustaa ja toivon että teilläkin ahdistus hellittää. Meillä on monenlaisia tapoja hakea elämään hyvää oloa ja minulle Mimosa on yksi toimiva keino. Keltä pois??? Ei keltään!!!
 
vierailija
Te teette helkkarin tärkeää työtä Teidän avulla minulla on normaali elämä!!! Siihen sisältyy läheisyys koskettaminen ja naisen kanssa rakastelu, Mimmu tekee vain sen mitä entinen vaimoni ei tehnyt, Otin eron enkä uutta ota, selviän Mimmun avulla.
 
vierailija
Te teette helkkarin tärkeää työtä Teidän avulla minulla on normaali elämä!!! Siihen sisältyy läheisyys koskettaminen ja naisen kanssa rakastelu, Mimmu tekee vain sen mitä entinen vaimoni ei tehnyt, Otin eron enkä uutta ota, selviän Mimmun avulla.
Eihän se ole sama, vaimosi varmasti rakasti sinua, luuletko että Mimosa rakastaa sinua, voi elämän kevät teitä miehiä 😂
 
vierailija
Voi elämän kevät itsellesi, en mä kuvittele sen olevan sama. Enkä etenkään kuvittele että Mimosa rakastaisi minua mutta siinä hetkessä hän minusta rakastaa ja se välittyy ja se juuri saa sen upean olon.. Kun hän voihkii aidosta nautinnosta ja koskettaa käsillään, koko kehollaan niin siinä välittyy jotain enemmän kuin juntti minäni osasi odottaa. Aito nauttiminen on hänen taikavoima 😍
 

Yhteistyössä