Ihana remppamies:)

Kymmenen aikaan meille tuli tänne kolme remppamiestä, tekemään kylppäriremppaa. No yks näistä oli semmonen aika nuori, kieltämättä hyvännäkönen työläinen.

No se tuli sitten jossain välin kyselemään ihan kummallisia kysymyksiä, kuten että missä lasten isä on jne..

Enkä mä alynny mitään, vastailin vaan kun kelle vaan että erottu ollaan ja niin poispäin..

Äskön sitte ku lähtivät ni ihan oikeesti yllätyin kun se kysy mun puhelinnumeroo, jos mentäs joskus kahville tai jotain. No kyllähän tota kiinnostusta ois voinu päätellä sen uteluista ja katseista, mut mä oon jotenki nii pösilö :ashamed:

Mutta oli kyllä ihanaa piristystä tommonen imartelu keskelle lasten mahatautii :D
 
Mäkin olin kyllä ihan varma että jossain on piilokamera tai jotain :D

Annoinhan mä, lopotin ku aivovammanen niitä numeroita, oli tosiaan eka kerta kun mitään vastaavaa käy..

Tavallaan onni onnettomuudessa et lapset kipeenä, muutenhan mä en ois ollu täällä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinku-iita:
Mäkin olin kyllä ihan varma että jossain on piilokamera tai jotain :D

Annoinhan mä, lopotin ku aivovammanen niitä numeroita, oli tosiaan eka kerta kun mitään vastaavaa käy..

Tavallaan onni onnettomuudessa et lapset kipeenä, muutenhan mä en ois ollu täällä :D
Se on se kohtalo ;)
 

Yhteistyössä